Toon posts:

[CM] een MOOIE koffermod: wie durft?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al aardig wat koffermods langs zien komen. Bijna altijd wordt er gebruik gemaakt van die goedkope koffertjes van de bekende kluswinkels. Dit zijn houten of soms zelfs kartonnen koffers met wat opsmuk. Het is goedkoop en ziet er daardoor ook goedkoop uit.

Dat kan volgens mij beter. Rimowa fabriceert supermooie (vind ik) alu-koffers. Ze kosten wel wat, maar dan heb je ook wat. Zelf heb ik de volgende:

Afbeeldingslocatie: http://www.rimowa.de/int/Rimowa.de/rimowa_db/im/908.09_d.jpg

Deze koffer is te dun voor zo'n mod en zelf ga ik dat ook niet doen, omdat m'n laptop volstaat voor mobiel computergebruik (flauw, he?). De volgende koffers zijn denk ik beter geschikt:
http://www.rimowa.de/int/...details.cfm?produktid=169
http://www.rimowa.de/int/..._details.cfm?produktid=97
http://www.rimowa.de/int/...details.cfm?produktid=144

Dus... wie zin heeft in een echt mooie koffermod, gebruik er zo eentje en post je resultaten op dit forum. Btw, misschien kun je op de kosten besparen door een tweedehands of (licht) beschadigde koffer te kopen. Kijk maar eens op www.ebay.de en zoek op rimowa.

Succes!!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 19:05

ReseTTim

Chocolate addicted

is zon koffer niet duurder dan de duurste case die je kan kopen? iig ze zijn misschien wel mooi.. maar het bedrag heeft niet iedereen voor over. en die wel het bedrag heeft koopt een mooie lian-li of iets anders moois..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Interstice

Hallo?

of een prometeia ;)

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Die koffer is gewoon te mooi om te modden, en gezien de uber brakke kwaliteit meods die meeste van jullie n00bs leveren zou ik het helemaal niet aandurven :) Laat ResTTim of Oeloe het maar modden :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

He de praxis heeft ook goedkope alu koffertjes hoor dus geen hout of karton...
Ik ga er morgen 1 kopen en kijken of alles past en dan modden maar :D
Als ik een camera kan lenen zal ik wel pics posten

btw strakke koffers, maar misschien iets te duur voor een beginnend modder

Verwijderd

ehm waar kan ik die prijzen zien van die koffers

Verwijderd

Ben je vertegenwoordiger van Rimowa ofzo? ;)

Verwijderd

"btw strakke koffers, maar misschien iets te duur voor een beginnend modder"

Denk niet alleen voor een beginnend modder :p

Check de prijzen maar us van 'normale' koffers van goeje kwaliteit. Dat bedrag x2 á 3 en je zit volgens mij wel rond de prijs van die leuke koffertjes hierboven :p

Anyway, bij het modden gaat het mij erom dat ik iets veel mooier maak om naar te kijken, en ik vind zo'n koffer al mooi genoeg. Zonde om er gaten in te boren (moet uiteindelijk toch voor koeling, denk dat het anders behoorlijk exotisch wordt daarbinnen :p). Snap trouwens nie waarom veel mensen van deze mods maken. Ik zoek liever een mooie manier om leuke handvaten aan me PC te maken om em zo mee te nemen :p

Verwijderd

ps: ik smile teveel? :(

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-06 12:25

AcouSE

Swedish Chef

"Wie durft?"

Ik geloof niet dat dit een kwestie van durven is... Zoveel geld voor een koffer neerleggen en die dan gaan modden is gewoon zonde. Je koopt toch ook geen Ferrari als je een beetje trekkracht voor een paardentrailer nodig hebt? (Kwestie van een trekhaak-mod):P

Nee, ik moet zeggen dat ik je suggestie maar vreemd vind.

Ga jij trouwens met je laptop naar een LAN? Da's toch wel het doel van een koffermod. Dus heb jij wel een koffermod nodig en kun je ons voorgaan bij het bewerken van een dergelijke koffer :)

[offtopic]
Dat valt wel mee, maar post-scriptums (ps.) kun je bijzonder goed met de edit-knop Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif aan je orginele post toevoegen.

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-08 13:19
http://www.rimowa.de/int/...details.cfm?produktid=144
die vind ik er net zo cheap uitzien als de praxis koffers :)

Verwijderd

Mary Wana schreef op 14 augustus 2002 @ 08:00:
Die koffer is gewoon te mooi om te modden, en gezien de uber brakke kwaliteit meods die meeste van jullie n00bs leveren zou ik het helemaal niet aandurven :) Laat ResTTim of Oeloe het maar modden :)
:P :P

Wij zijn gek zeker... ;)

Zoeveel geld uitgeven voor een koffertje... |:(

Of sponser jij ons soms... >:)

• Webgnome
  • Nu online
Ik heb me al blauwbetaald aan die ene praxis koffer die ik dus vakkundig gemolt en gemod heb. Ik ga niet boven de kostprijs van een normale kast zitten.
Die koffer is gewoon te mooi om te modden, en gezien de uber brakke kwaliteit meods die meeste van jullie n00bs leveren
En we weten dat er altijd mensen zijn die het beter kunnen.

Strava | AP | IP | AW

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-08 14:01

Row

JA idd veel te duur voor zon koffer om die te modden/mollen......
En Tjah = avatar jatter :D

Verwijderd

Hehehe, mijn nieuwe mod is idd een el cheapo koffertje van de gamma. Maar ik heb die eigenlijk al zover vermeubeld dat er niet veel van het oorspronkelijke koffertje mee over is. Ik geloof trouwens niet dat de cube* ( zie url ) verkocht gaat worden ( niemand toont intresse ) dus ik heb besloten ná Netgamez de koffer te gaan installen. Reken maar op wat vette pix van een koffermod a la Frenkie :-)

* -www.brunssum.net/~janse/Case/Cube_Case_final.JPG-

PS, op onze eigen eerste grote LANparty doen we aan de competitie Case-Werpen.
Wie weet zien we daar wel een gemodde cube langvliegen :)

http://times.gameparty.net

Verwijderd

Mary Wana schreef op 14 augustus 2002 @ 08:00:
Waarom altijd oeloe en resettim :?

Ik vind dat er nog wel meer lui op got zijn die hetzelfde als hun en nog wel mooier kunnen modden _/-\o_

Dit is niet als flame bedoeld maar ik word er een beetje gek van dat lui altijd hun alleen de hemel in prijzen O-)

• Tenesmia
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-03 14:43

Tenesmia

First Sergeant

Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 12:09:
[...]

Ik vind dat er nog wel meer lui op got zijn die hetzelfde als hun en nog wel mooier kunnen modden _/-\o_

Dit is niet als flame bedoeld maar ik word er een beetje gek van dat lui altijd hun alleen de hemel in prijzen O-)
Niet aan storen, gewoon een nitwit die zelf niks kan waarschijnlijk :r :X

Ad Astra Per Aspera

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Ere wie ere toekomt!

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Verwijderd

Zowiezo dat mijn koffermod übergeil is en veel mooier dan die alu dingetjes :) Dus mensen, nog even wachten op mijn review en jullie kunnen allemaal genieten. Dan is de naam ressettim niet langer verbonden aan de mooiste koffermod 8)

Ph34r my 1337 k0ff3rm0d :9

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 19:05

ReseTTim

Chocolate addicted

Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 12:53:
Zowiezo dat mijn koffermod übergeil is en veel mooier dan die alu dingetjes :) Dus mensen, nog even wachten op mijn review en jullie kunnen allemaal genieten. Dan is de naam ressettim niet langer verbonden aan de mooiste koffermod 8)

Ph34r my 1337 k0ff3rm0d :9
als me flightcase af is gah ik weer aan me volgende mod :D :D

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

ReseTTim schreef op 14 augustus 2002 @ 14:00:
[...]

geweldig :/

Verwijderd

lijkt me een goed idee, kga is prijzen checken

Verwijderd

K vind ze er niet eens zó supermooi uitzien, mischien in het echt wel hoor, maar op de foto's niet. Als dat 'geribbelde' strak zou zijn dat zou ik mooier vinden :) (imho)

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

kan iemand me idd prijzen geven, ik vind ze echt :9~

look what i found http://www.zwerfkei.nl/travel/koffers.shtml kostte me lian-li ook =] minder nog zelfs :P maar deze is dan weer niet zo mooi

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 12:09:
[...]

Ik heb er geen last van... :P
/me ? >:)

Maar er zijn idd ook nog mensen op dit forum die beter/anders dan ons modden. ;)

Bart_Banaan bv. Heeft ook HELE MOOIE DINGEN gemaakt.. :9~

En Dabit verdiend natuurlijk ook heel veel respect voor zijn projecten.. :>

En zow nog vele anderen..

Het gaat er om dat je gewoon plezier hebt in het modden.. :*)

En de één krijgt een mooier resultaat dan de ander, maar dat hangt er ook vanaf hoeveel tijd je bereid bent om in je mod te steken...

samengevat:

IEDEREEN DIE MOD VERDIEND RESPECT... B)
of het nou een grote of een kleine mod is

Nu iedereen weer blij..? :z

• Webgnome
  • Nu online
ik maak ook hele mooie dingen hoor :P

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/j.somhorst/modjuh.jpg

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Da Monkey schreef op 14 augustus 2002 @ 15:21:
ik maak ook hele mooie dingen hoor :P

[afbeelding]
BLeeeeeeh :r :r :r :r :p

we want more pics 8)7

• Kraanwater
  • Laatst online: 26-07 15:34
nah waaorm begin je met zon topic je durft heet zelf ook niet je moet wel gek zijn als je zon kofer gaat modden voor dat geld koop ik liever iets voor me pc of een lianli

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 14:57:
[...]

Ik heb er geen last van... :P
/me ? >:)

Je moet is goed lezen..
Ik zeg toch andere lui op got, daar bedoel ik natuurlijk niet mijzelf mee..
En jaloers :/
Nee.
Eerder op die gast van burnpc.com 8)

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-07 18:56
[...]

wat moet er nog aan gebeuren dan

Verwijderd

Phant0m schreef op 14 augustus 2002 @ 16:48:
[...]

wat moet er nog aan gebeuren dan
Schakelaartjes... :P

Al een maand ofzo... |:( :X

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 17:18:
[...]

Schakelaartjes... :P

Al een maand ofzo... |:( :X
en die voorkant mag wel vervangen worden :r :P (nofi)

check maar eens die 4 gekke blokken boven aan de case :

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/casemod@campzone.JPG

en wat is dat blauwe gedoe nou weer :?

Verwijderd

Topicstarter
In ieder geval heeft mijn suggestie wat reacties los gemaakt.

Ik snap heus wel dat niet iedereen (...) er 300 tot 400 euro voor over heeft om een koffertje te verbouwen. Alleen heb je altijd mensen die iets willen hebben wat een ander niet heeft. Iets unieks dus. Voor hen was mijn suggestie. Een LianLi kan iedereen (bij voldoende banksaldo) kopen. Zelf vind ik mijn ChiefTec (paars) mooi genoeg.

What's in it for me? Niks? Ik ben absoluut geen vertegenwoordiger van Rimowa. Ik vind de koffers alleen supermooi. Het is een designklassieker. Ik zou het gaaf vinden om zo'n koffer als compucase te zien. Mits netjes natuurlijk, maar dat spreekt voor zich.

Dus blijft mijn vraag: wie durft. Of, misschien wat realistischer, wie is er gek genoeg?

• Kraanwater
  • Laatst online: 26-07 15:34
niemand...

Verwijderd

ja later he... bovendien heb al een koffermod

en zo te horen wil je er gewoon dolgraag zelf eentje

Verwijderd

/me gaat zun p1 200mhz maar is in een koffer schoppen :)

morgen ff een koffertje halen

Verwijderd

[...]

Ik weet al wat voor een mod het word :P
Pagina: 1