Toon posts:

Humax 5400Z of HYUNDAI HSS-1000IR ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben van plan een Sat ontvanger te kopen. Nu ben ik aan het denken aan de Humax 5400Z (399 Euro) of de HYUNDAI HSS-1000IR (299 Euro). Welke zouden jullie mij kunnen aanraden.

Ik wil zoveel mogelijk (Intersante) zenders uit die kast kunnen halen en hij moet ook in de toekomst nog een beetje te updaten zijn.

Ik heb er verder nog weinig vertand van, Iemand een suggestie?

Verwijderd

Moet je ff op http://www.sat4all.com loeren. Daar staat meer info over dit soort zaken op.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de link. Het is inderdaad een hele uitgebreide en informatieve site en ik heb aldus besloten voor de Hyundai te gaan aangezien de 100 Euro meer voor de Humax me niet gerechtvaardigd lijkt. Ik denk dat de Hyunday evenveel kan voor minder geld (is dit een correctie conclusie - zij die ervaring met beide hebben??)

Ten slotte nog een vraagje dat ik nog steeds (als newbie) niet helemaal snap zelfs na het lezen van sat4all.com en de site van rdehoop en andere bekende sites over dit onderwerp als wel dit forum:

Is het nu nog nodig met een gepatchte Hyunday een CAM te kopen ?
Ik heb met een gepatchte Hyunday toch alleen nog een Funcard4 en een Mastera nodig of niet? :?

Verwijderd

Een cam is de decryptie module in de receiver. Deze zit al in de Hyunday (en alle andere receivers).
Je moet dus een gepatchte Hyunday hebben + en funcard met de juiste keys

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:02

GaMeOvEr

Is een hork.

En de Mastera om zelf je funcards te kunnen beschrijven.

Dus : Gepatchte satbox, funcardje (en een spare, nooit weg.), mastera. (of andere funcard schrijfding)

(En een bron voor de source van hetgene wat je naar je funcard schrijft, maar dat is weer een ander verhaal. ;) )

Aannames zijn fataal.

• Fox-Web
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik heb pas een MasterA besteld. Hij moet nog binnen komen maar ik had hem voor €69,-
Kijk maar eens bij www.cardwriter.nl
Kan je meteen de smart cards erbij bestellen.

Eat right. Stay fit. Die anyway.

Pagina: 1