Wie is/kent een goeie hekker?

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

Topicstarter
Hallo mensen, wie kent of is zelf een goeie hacker/hobbyist die bij mensen hun PC naar binnen kunnen komen? Ik heb me netwerk flink beveiligd, al zeg ik het zelf, en ik wilde graag weten of er iemand een uitdaging om te hacken zoekt :) graag via email of ICQ contact opnemen. Het te hacken systeem: NT4 Server met winroute pro 4.1 build 22. NT4 voor zover als mogelijk dichtgespijkerd.

Als dit illegaal is, dan spijt het mij. Het gaat om mijn eigen netwerk en ik wil dit graag doen om er wat over te leren.

Greets, Collin
email: cfvr@dds.nl

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Geen probleem om bij jou op je netwerk te komen :) :)

Dat soort dingen kregen we toch ook op school. Toen die hele database met wachtwoorden opeens "gevonden" werd :)

Maar als je het wil kunnen we vanaf mn werk hier wel een keertje proberen hoor.. Staat er nog geld tegenover? :)

Zie je maandag wel

grtz Zenith van het woonbootje

Verwijderd

Oh man
Als het nou een OpenBSD systeem was hadden we nog 'n uitdaging ;)

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
eej zenith! ouwe pik! Jij ken dus een beetje hacken? ik geef je wel via ICQ me IP ff door, kan je me ff hacken :) alles goed?

Mijn iRacing profiel

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
de mensen die het hardst roepen dat ze hacker zijn of kunnen hacken, zijn meestel gewoon een stell lamegasten,

wil je dat jouw beveiliging getest word, ga dan op ircnet naar @hit2000 of @phreak.nl , vraaf daar even rond en ze gaan met ze allen je systeem proberen binnen te komen,
is wel lachen, maar mocht je een gewoone i-net verbinding hebben dan zal het ze waarschijnlijk niet lukken. Mocht je allemaal serverices draaien zoals ftp web etc, dan heb je denk ik wel een probleem.!!!

nee wat je doet is niet illegaal hacken daarin tegen wel!!!!, jij hebt ze hierbij toestemming gegeven dus dat is nu legaal....

laat het even weten hoe het afloopt als je het aandurft!!!

TIP, begin over gerie op dat kanaal, dan heb je meteen de aandacht LOL

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
FTP en web heb ik alleen toegestaan aan bepaalde IP adressen, maar poort 25 staat wel open, voor inkomende mail naar me exchange server 5.5 met SP3.. is die ook gevoelig? Me exchange hem ik al relay secure gemaakt..

Mijn iRacing profiel

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
en ik vraag het liever aan iemand op GoT want dat zijn medetweakers en ik hoop dat deze _mochten ze binnenkomen_ niet meteen me systeem verneuken :)

Ik weet niet hoe die gasten op die chatkanalen ertegenover staan als een of andere newbie vraagt of iemand hem kan hekken. Ik vraag dit alleen ter lering, niet om alles weer opnieuw te installeren. Wat denk jij, is het een beetje veilig?

Mijn iRacing profiel

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-08 16:12

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

smtp open, he een lekker spam ip, jongens een vrij spam server, overloade die bak

zou ik maar gouw dichtgooien of alleen trusted ip of ranges geven, anders kan je mooi een doorgeef luik wezen voor kwaadwillende spammers, en jij bent de lul omdat het vanaf jou server is verstuurd zonder dat je het weet in eerste instantie

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
dat is me dus al een keer gebeurt :) en als je goed had gelezen zag je staan dat ie relay secure is, volgens ORBS. duss....

Mijn iRacing profiel

• HermeS
  • Laatst online: 14-08 16:31
of ze te vertouwen zijn. euuuuuuuuuhhhhhhh?????????????? sory dat weer ik niet!, maar er zitten wel een paar behoorlijk zieke gasten bij, de gasten die er serieus zijn hebben denk ik geen zin om een nuteloze (zonder eer of status te behalen) prive pc te rooten

• Mior
  • Laatst online: 15-08 00:58
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>ga dan op ircnet naar @hit2000 of @phreak.nl[/quote]jij hebt dus geen verstand van irc zie ik wel :)

maar anyway, ik rommel wel een beetje met die dingen, maar ik ga dat niet voor anderen doen

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
Je hoeft het niet te doen, alleen als je dat leuk vind! Mensen doen ook nog wel eens wat voor elkaar. ik heb gister iemand van GoT geholpen met het beveiligen van zijn winroute firewall, daar krijg ik ook nix voor terug en dat hoeft ook niet.. (misschien staat hij net zo open als ik >:))

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

:) Win? Secure? :)

En waarom zou ik jou vertellen of iemand ken? ;)

Enne... sorry hoor, maar "@hit2000 of @phreak.nl"?? Yeah right. scriptkiddies

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 20:53 schreef Niji het volgende:
:) Win? Secure? :)

En waarom zou ik jou vertellen of iemand ken? ;)[/quote]zugt.. het hoeft niet hoor!! Jij liever niet!

[EDIT]
MAAR IS ER NOG IEMAND DIE ME DAAR EEN BEETJE MEE WIL HELPEN? door in te breken :)

Mijn iRacing profiel

• bigtree
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 11:51
Als je een objectief advies wilt, check dan de volgende site:
http://www.secure-me.net/
Kun je je ip adres opgeven en een check laten uitvoeren door een bot. Best nuttig, krijg je per email een checklist met eventuele verbeteringen.

Toedels

Lekker woordenboek, als je niet eens weet dat vandalen met een 'n' is.

• Major Carnage
  • Laatst online: 16-08 12:23

Major Carnage

waki miko Reimu

hehe leuke page :)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Proxy Error

The proxy server received an invalid response from an upstream server.

The proxy server could not handle the request GET /.

Reason: Could not connect to remote machine: Resource temporarily unavailable[/quote]

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

• Palomar
  • Niet online

Verwijderd

Of deze

Veel Succes

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
GRC stelt helemaal nix voor, die zegt alleen of je poorten open staan.. die geeft op een standaard bak al aan dat hij veilig is :) tnxs anyway..

[edit]
Die andere site meot je voor betalen :( gaat dus niet door :) ik krijg het niet voor elkaar om een gratis test te laten uitvoeren :(

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Kijk, als jij gewoon netjes je tcp en udp portjes dichthoud zal een simpele scripkiddie
niet zo één twee drie binnen komen (let er vooral even op dat portje 139 dicht staat, je moest eens weten hoe super vaak die gewoon wagenwijd open staat!)

En inderdaad, de mensen die hier zitten te beweren dat ze wel ff binnen zullen komen bij je, daar hoef je doorgaans echt niet bang voor te wezen...

Euhm, ja.... NT4 is te hacken (lukte me op school tenslotte ook.. :)) maar ontdanks dat je me bij deze dus toestemming hebt gegeven doe ik het toch liever niet, omdat mijn ISP ontdanks jouw toestemming het alles behalve leuk vindt.

Zorg er liever voor dat je NT4 een beetje up2date is en dat je portjes netjes dicht staan. Dat scheelt al een heel hoop namelijk!

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
maarreuh.. zal wel een domme vraag zijn: hoe kan ik checken of poort 139 dicht zit? moet ik dan vanaf een andere PC een portscan doen ofzo?

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

portje 139 = file & printersharing

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
ja maar dat was niet me vraag

Mijn iRacing profiel

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Simpelste manier:
Poortscannen vanuit een bak op 137-139 op de bak die je dicht wil.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 oktober 2000 15:41 schreef Phantom_ het volgende:
jij hebt dus geen verstand van irc zie ik wel :)

maar anyway, ik rommel wel een beetje met die dingen, maar ik ga dat niet voor anderen doen[/quote]Idd phantom :)
Als je #klpd joined op ircnet kan je het gerrie zelfs zelf vragen :)

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-07 11:51

IWriteCode

Less = more

Volgens mij zet HERAS altijd goede hekken neer...

Less = more

• Krooswijk.com
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-08-2024
ik heb dus met een poortscanner via thuis via een modempje de server in mijn studentenhuis gescand, hij gaf alleen de standaardpoorten (21,23,25,80) als 'open' aan, en 139 niet, betekent dit dat we goed zitten? zorgt win2k (van de server) hier zelf voor? en als ik bij iemand anders nou merk dat 139 open staat, wat kan ik daar dan mee?

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
is zonealarm een goede vuurmuur voor dit soort gevalletjes?? :)

• Krooswijk.com
  • Laatst online: 17-08-2024
ja maar _HOE_ zouden andere mensen mij aan kunnen vallen als ik poort 139 open zou laten staan?

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>wil je dat jouw beveiliging getest word, ga dan op ircnet naar @hit2000 of @phreak.nl , vraaf daar even rond en ze gaan met ze allen je systeem proberen binnen te komen, [/quote]:) :) :) :) :) :)

Hahahaha ;) Sorry, moet even laggen, euh lachen... :)

• Scorpion

Scorpion

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>ja maar _HOE_ zouden andere mensen mij aan kunnen vallen als ik poort 139 open zou laten staan?[/quote]139, dat is toch NetBios, voor shares over van Windows computers te benaderen? of heb ik het nou verkeerd? Maargoed, als dit wel het geval is, dan kan deze computer worden benaderd door gebruik te maken van "net use x \\ip\map"

En passwords kan je ook zo hacken... Was laatst alweer leuk gat gevonden...

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
Nou wat zijn we weer behulpzaam :+ Nogmaals:

kan je met een bepaald console command of unix commando een portscan uitvoeren? of moet je daar een tooltje voor hebben ofzo?

Mijn iRacing profiel

• Scorpion

Scorpion

man nmap

helpt je dat? :)

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
is dat een broer van sop mfop? :?

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

tja, als je niet eens weet hoe je kunt kijken of je ports open of dicht zijn...
en veilig ben je NOOIT. hoe denk je anders dat het microsoft-netwerk gehackt is? niet vanwege slechte beveiliging hoor... ALLES is te hacken, zelfs BSD :D

maarreuh, je moet natuurlijk wel je eigen systeem op security holes checken... gewoon telnetten/ssh'en naar een linux back en 'nmap jouw_ip' doen ;)

opensource forever.

Verwijderd

hm, nmap is een portscanner. <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>$ man nmap

NMAP(1) NMAP(1)

NAME
nmap - Network exploration tool and security scan-
ner

SYNOPSIS
nmap [Scan Type(s)] [Options] <host or net #1 ...
[#N]>

DESCRIPTION
Nmap is designed to allow system administrators and
curious individuals to scan large networks to
determine which hosts are up and what services they
are offering. nmap supports a large number of
scanning techniques such as: UDP, TCP connect(),
TCP SYN (half open), ftp proxy (bounce attack),
Reverse-ident, ICMP (ping sweep), FIN, ACK sweep,
Xmas Tree, SYN sweep, and Null scan. See the Scan
Types section for more details. nmap also offers a
number of advanced features such as remote OS
detection via TCP/IP fingerprinting, stealth scan-
ning, dynamic delay and retransmission calcula-
tions, parallel scanning, detection of down hosts
via parallel pings, decoy scanning, port filtering
detection, direct (non-portmapper) RPC scanning,
fragmentation scanning, and flexible target and
port specification.[/quote]daar heb je 'm ;)

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
ah kijk daar kunnen we iets mee :) ga'k ff tjekke..

Mijn iRacing profiel

• DarkHelmet
  • Laatst online: 15-08 17:11
Zo staat zomaar ff de broncode van NMAP online, lekker kort.
Zal hem zo ff sleur-pleuren en gcc'en.
;)

Weet iemand een URL waar een guide staat hoe je je Win2k systeempje potdicht maakt?

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

[flauwzijnmodus]

Mmmh... ik kan volgens mij wel een redelijk hekje neerzetten hoor... en als je wil weten hoe... kijk iedere zaterdag naar Eigen Huis en Tuin >:)

[/flauwzijnmodus]
Pagina: 1