I want to live forever, so far.. so good.
Anoniem: 56379
maar toen vond ik dit topic.
ik vind dus de muziek van Myst 3 Exile erg mooi.
heb hem met de kerst gehoord en met en vriend die hem had meegenomen uitgespeeld.
ja die was legaal gekocht.
I served in a company of heroes.
Oh, en Total Annihilation heeft hele mooie klassieke muziek. Zeker de muziek die je hoort waneer je aan het vechten bent is lekker opzwepend.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
CKY - 96 Quite Bitter Beings
zeker niet de beste, maar wel vet
Anoniem: 27493
De Xak-serie op de MSX, VOORAL Xak 1 (Microcabin)
De Ys-serie op de MSX/SNES (Falcom)
Bijna iedere konami titel
En natuurlijk C&C: RA! (hellmarch ofzow geloof ik...)
Is iedereen dan de beste muziek aller tijden vergeten?
SONIC!!!!!!! Zeker de Mega drive versies roelen
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
ghehehehehe
Hooivork
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Anoniem: 30913
Muziek is echt goed en de liedjes zijn echt grappig
http://www.rareware.com/the_site/rare_games/new_games_digest/cbfd_digest/cbfd_downloads.html
Daar kan je de muziek downloaden
btw meesterlijk spel
[This space is for rent]
Anoniem: 24583
en natuurlijk helmarch van ra die is ook wel vet
Anoniem: 58703
Anoniem: 50789
Anoniem: 52728
Duidelijk de beste muziek. En een paar liedjes van Tony Hawk 3 mogen er ook wel wezen
Groot gelijk. Heb me ooit eens een AWE32 voor 512 guldens gekocht, maar wat een midi-kwaliteit was dat toen zeg!!! Ik heb 'm nog steeds hier liggen, wordt ook nooit verkocht (stukkie sentimentMoet je wel een soundblaster AWE32 of beter hebben. (heb zelf een AWE32 met 8mb geheugen erop)
weer ff ontopic...
Muziek uit de NFS reeks is ook
C&C series & Dan Red Alert (2) in 't bijzonder. Wie kent nu niet 'Hell March'. Als je Red Alert hebt gespeeld & niet Hell March kent: shame on you!
Ook muziek van Return To Castle Wolfenstein is ook mooi gemaakt. Niet vanwege de muziek 'an sich', maar meer vanwege 't feit dat die muziek op de omgeving reageert. Spannende muziek bij spannende stukken level, etc.
Of de muziek bij Transport Tycoon (Deluxe), ook zo'n typisch muziekje die bij 't spel hoort.
Anoniem: 16195
FF 7
Outcast
Total Annihilation
dat zijn iig de soundtracks die ik over 10 jaar nog wel weet te herrinneren
Anoniem: 58392
Ennuh elk Star Wars spel natuurlijk...main theme=kippenvel same for imperial march!
c&c
emperor
filmpie van c&c generals
I don't ride fast, i fly low
Maar ook de muziek van Red Alert 1 is en blijft top (vooral Face the Enemy 1 vind ik nog steeds suuuuper), zorgde bij mij echt voor een oorlogsgevoel.
Daarnaast vind ik de muziek in NFS1 ook erg mooi! De titels daarna gaan ook wel, alleen die rock-muziek had mijn inziens toch wat meer dan een stevige bass-beat...
Anoniem: 28723
En ook zeker niet vergeten de oldies zoals:
Wolfenstein 3d
Commanche
Winter Spelen
voor de snes, vette non-real-time rpg met vette muziek
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Anoniem: 58764
Wing Commander IV vind ik ook wel mooie muziek hebben.
F1 2001/2 heeft ook lekkere dreun muziek, die van 2001 is van Chicane(toepasselijke naam), die van 2002 weet ik niet maar het klinkt igg wel goed
Meestal is het muziek te standaard om op te vallen bij mij.
Anoniem: 2557
hoewel ik 1 van de weinige RPG fans ben die het spel NIET geweldig vond, is de muziek het best van allemaal
Kijk, met jou kan ik pratenOp donderdag 27 juni 2002 21:12 schreef PoweRoy het volgende:
Deus Ex
btw meesterlijk spel
Ben trouwens WEER bezig met DE hehe, heb dat spel nou al ZO vaak uitgespeeld...
Anoniem: 52687
Zeker weten...vooral One Winged Angel.Op vrijdag 28 juni 2002 12:47 schreef MrRudi het volgende:
Met stip op 1: Final Fantasy VII
hoewel ik 1 van de weinige RPG fans ben die het spel NIET geweldig vond, is de muziek het best van allemaal
"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"
Eervolle vermeldingen: Homeworld, Warcraft II, Command & Conquer - Tiberian Dawn, Deus Ex.
Pikmin (GC) (moet je alleen draaien tijdens het spel zelf) want los ids het niks maar de sfeer word er er relaxt door
Perfect dark (N64)die muziek in dit spel geeft je echt een gevoel alsof je.. ja het is gewoon zooo prachtig vooral in intro..
nogmaals, SFEER daar gaat het bij de soundtracks om... toch??
This space is occupied
- Warcraft II: niet veel over te vertellen, gewoon prachtig.
- The dig: vreeeeeeeeeeeeeeeeselijk mooi, je moet 'r wel van houden, maar dan is het wel zo mooi
- Starcraft: Vooral nr 1 of 2 van de Protoss, heeft wel wat weg van de muziek uit The dig. Verder de rest van de muziek uit het spel. Uit Broodwar is het begin van het nieuwe muziekstuk van de Zerg ook zeer relaxed.
- C&C: Act on instinct, Industrial en de outtro muziek van GDI (ben de naam even kwijt).
- Full Throttle: De intro. De muziek is Legacy van The gone jackals. Past perfect bij de anders ook zeer toffe intro.
- Unreal: Er zitten een paar hele mooie bij, en je kan ze converten naar IT en S3M.
- Jazz Jackrabbit: Beide delen hebben mooie muziek, 2e deel qualitatief uiteraard beter.
- Lost eden: wauw. 't is stomweg 1 mod, maar die klinkt ZO lekker..
- Pinball fantasies - De 'main theme' zeg maar, is ook vreselijk mooi.
- Amiga: Supercars 2, Lotus 2 en 3, Apidya, Fury of the furries (oh yeah!).
En nou vergeet ik er echt nog wel een stuk of wat. Voornamelijk van de C64 en de Amiga.
Saved by the buoyancy of citrus
Anoniem: 45898