achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
dit html bestandje hoef ik in principe niet te zien maar het moet alleen afgedruk worden zodra het inschrijfformulier wordt uitgeprint.
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Verwijderd
Je moet trouwens de html - pagina laten zien en dan kun je hem pas uitprinten.
daar he ik dus niets aan
Ik vind daar deze: http://www.hotscripts.com/Detailed/12724.html
Uit dit scripts kan ik opmaken dat een call naar de functie window.print() de truuk gaat doen.
Volgende keer asjeblieft iets meer initiatief, want dit had je best zelf gekunt
en die page, ik en niet echt goed in frans
Verwijderd
Frans :?:?white_panther schreef op 14 augustus 2002 @ 01:14:
dat met "print was ik ook al wel achter hoor
en die page, ik en niet echt goed in frans
Bij mij is tie gewoon in engels hoor, maar anders moet je eens even bij Extra in je menu balk van IE kijken en dan op Talen klikken en dan engels selecteren ipv Frans. Misschien dat dat helpt. En mocht je IE in engels zijn, dan is het ipv Extra --> Extra en ipv Talen --> Languages. Succes!!
De site waar het script op staat is inderdaad Frans, maar dat hoef je helemaal niet te lezen: ik heb het antwoord geheim al verklapt in mijn vorige post
Verwijderd
ik moet een functie hebben die een bestand afdrukt en geen text in het scherm, want dat heb ik al
Verwijderd
Da's volgens mij niet mogelijk, alleen als je het in een scherm laat zien.white_panther schreef op 14 augustus 2002 @ 01:23:
maar dit is niet wat ik zoek,
ik moet een functie hebben die een bestand afdrukt en geen text in het scherm, want dat heb ik al
Dit topic is gesloten.
![]()