Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
noem eerst de types en bedrag en dan kan ik wel kijken of ik het te duur vind of niet..
[edit]
max. 100 gulden.. dus 45 euro ong..
[edit]
max. 100 gulden.. dus 45 euro ong..
www.minidiscworld.nl en dan de Sony MDR-E888LP, wel 88 euro
maar is hier hier volgens mij een keer hele draad over geweest en dit zou dan de beste oordoppies die je kunt krijgen motten zijn
Misschien even wachten tot de nieuwe iPod-oordopjes (met remote) leverbaar zijn? EUR48 en ze schijnen van een behoorlijke kwaliteit te zijn.
En anders zou ik kijken naar Sony-oordopjes die schijnen wel goed te zijn, in AV hebben er wel wat topics over gelopen, alleen die zijn nu ff lastig terug te vinden.
Edit:
Toch nog wat gevonden via de search Koptelefoontjes(die kleine dopjes)< 50 euro.
En anders zou ik kijken naar Sony-oordopjes die schijnen wel goed te zijn, in AV hebben er wel wat topics over gelopen, alleen die zijn nu ff lastig terug te vinden.
Edit:
Toch nog wat gevonden via de search Koptelefoontjes(die kleine dopjes)< 50 euro.
holy crap hoe heb je dat gedaan?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Ga naar de v&d en koop daar Sony dopjes met bassboost voor 25 euro en nog wat cent. Zijn echt perfecte dingen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
geen idee.. ik hoor een hoop kraak..

Heb deze dingen in een andere kleur, blauw/groen met zwarte oorclip. ZIjn wel goeie dingen.
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
niet zo slim he tim 
als je echt het beste van het beste wil zijn de Sony E888lp's de beste keus (80 euro) (misschien beetje overkill, omdat je de echt lage bass en hoge treble toch niet hoort, omdat deze in mp3 zijn weggehaald door het comprimeren... (deze komen pas echt tot zijn recht vanaf 192 kb. p/s)
ook heel goed zijn de Sony E848lp (goedkopere versie van de 888 (35 euro), maar nogsteeds prima voor mp3's)
qua prijs/kwaliteit is de Senheisser MX500 heel goed (15 euro)
kijk niet naar het goedkope uiterlijk...deze dopjes hebben echt een goede bass en helder geluid...
persoonlijk vind ik de Sony Groove dopjes (met bass-stukje) niet goed...
de bass is wel redelijk, maar de hoge tonen en de helderheid in het algemeen is zeer matig...
Ik heb 2 jaar lang een set van deze dopjes gehad, maar vond het verschil met de E888's echt heel groot...
ik zou zeggen...ga naar een winkel en test de 3 dopjes die ik noemde...
persoonlijk zou ik niet de nieuwe ipod dopjes kopen, deze zitten qua kwaliteit naast de Sennheissers en kosten ruim 3 keer zo veel (48 euro)
nog vragen?...je hebt m'n mail
als je echt het beste van het beste wil zijn de Sony E888lp's de beste keus (80 euro) (misschien beetje overkill, omdat je de echt lage bass en hoge treble toch niet hoort, omdat deze in mp3 zijn weggehaald door het comprimeren... (deze komen pas echt tot zijn recht vanaf 192 kb. p/s)
ook heel goed zijn de Sony E848lp (goedkopere versie van de 888 (35 euro), maar nogsteeds prima voor mp3's)
qua prijs/kwaliteit is de Senheisser MX500 heel goed (15 euro)
kijk niet naar het goedkope uiterlijk...deze dopjes hebben echt een goede bass en helder geluid...
persoonlijk vind ik de Sony Groove dopjes (met bass-stukje) niet goed...
de bass is wel redelijk, maar de hoge tonen en de helderheid in het algemeen is zeer matig...
Ik heb 2 jaar lang een set van deze dopjes gehad, maar vond het verschil met de E888's echt heel groot...
ik zou zeggen...ga naar een winkel en test de 3 dopjes die ik noemde...
persoonlijk zou ik niet de nieuwe ipod dopjes kopen, deze zitten qua kwaliteit naast de Sennheissers en kosten ruim 3 keer zo veel (48 euro)
nog vragen?...je hebt m'n mail
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Dat vind ik nog wel mee vallen, ten opzichten van wat ik heb gehad (andere Sony dopjes, weet niet precies welke, maar die zaten standaard bij mijn discman), en tov de dopjes die ik bij mijn Diva kreeg is het echt een hele vooruit gang, qua helderheid en qua mid/hoge tonen vind ik hem ook welk goed, de bass overheerst iig niet als je een hard hebt staan, je blijft alles goed horenpersoonlijk vind ik de Sony Groove dopjes (met bass-stukje) niet goed...
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
ze zijn ook wel goed, ik heb ze 2 jaar met plezier gehad...maar gewoon een klasse minder als de E888's...Phydomir schreef op 15 augustus 2002 @ 09:01:
[...]
Dat vind ik nog wel mee vallen, ten opzichten van wat ik heb gehad (andere Sony dopjes, weet niet precies welke, maar die zaten standaard bij mijn discman), en tov de dopjes die ik bij mijn Diva kreeg is het echt een hele vooruit gang, qua helderheid en qua mid/hoge tonen vind ik hem ook welk goed, de bass overheerst iig niet als je een hard hebt staan, je blijft alles goed horen
als je deze hebt gehoord, zul je dat ook wel zeggen...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Dat zal best zo zijn ja, alleen zit er dan ook eer als €50 verschil in...Mooooody schreef op 15 augustus 2002 @ 10:10:
[...]
ze zijn ook wel goed, ik heb ze 2 jaar met plezier gehad...maar gewoon een klasse minder als de E888's...
als je deze hebt gehoord, zul je dat ook wel zeggen...
* Gman zweeeeert bij Philips
Mijn gebruikelijke setje kost 11 euro en heeft een basskapje.
Bass is echt goed en verder sluit ie bij mij goed af zodat ik in de bus (Waar ik elke dag 2x in zit) geen overlast veroorzaakt.
Ik heb van deze al wel 4 setjes versleten (steeds kabelbreuk na een half of heel jaar) maar ik hoef gewoon geen andere.
Mijn gebruikelijke setje kost 11 euro en heeft een basskapje.
Bass is echt goed en verder sluit ie bij mij goed af zodat ik in de bus (Waar ik elke dag 2x in zit) geen overlast veroorzaakt.
Ik heb van deze al wel 4 setjes versleten (steeds kabelbreuk na een half of heel jaar) maar ik hoef gewoon geen andere.
Pagina: 1