Toon posts:

[restart] msi + XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo, het lukt niet om een XP 1800 + stabiel op een MSI k7t turbo (nieuwste bios) te krijgen. Wat kan ik proberen :? :) of is het mobo gewoon brak :( ?

bij het opstarten van windows reset hij spontaan, dit leek even verholpen door nieuwe bios update. Maar hij heeft er weer last van :/

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 00:44:
hallo, het lukt niet om een XP 1800 + stabiel op een MSI k7t turbo (nieuwste bios) te krijgen. Wat kan ik proberen :? :) of is het mobo gewoon brak :( ?

bij het opstarten van windows reset hij spontaan, dit leek even verholpen door nieuwe bios update. Maar hij heeft er weer last van :/
ok ik heb een ding te zeggen (msi k7t turbo is echt een brakke serie :'( (nofi)

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

Kwou zo ongeveer net een AMD XP 1800+ bestellen, met hetzelfde moederbordje.
Als dat maar goed gaat >:)
Bij MSI zeggen ze dat het iig wel kan, die AMD XP op dat bordje :9

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:44
Ik heb eerst een hele tijd een K7T turbo met een xp1600+ erop gehad. Dat liep echt KLOTE!
Daarna had ik een K7T turbo 2 met een 1800+ erop. Dat liep echt zaaalig.

Het ligt gewoon aan de combinatie denk ik. Een maat van mij had ook de K7T turbo maar dan met een 1700 erop en dat liep als een zonnetje.

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

Moet je dus maar net mazzel hebben?
Do i feel lucky? :9

• Dol_Fijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-08 21:33

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

Welk OS draai je? Er zit in je config -> systeem -> geavanceerd -> opstart- en herstelinstellingen de optie "De comp auto opnieuw opstarten". Zet dat eens uit.

Verwijderd

Topicstarter
Dol_Fijn schreef op 14 augustus 2002 @ 06:26:
Welk OS draai je? Er zit in je config -> systeem -> geavanceerd -> opstart- en herstelinstellingen de optie "De comp auto opnieuw opstarten". Zet dat eens uit.
ff voltage naar 1.85 geramd :) lijkt het weer te doen :z

Verwijderd

umh irq's ?(standaar XP leus)
Pagina: 1