[Nieuwe users] Wat gebeurt er bij registerer

Pagina: 1
Acties:

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
M'n vriendin wil graag registreren voor GoT.

Helaas heeft ze hierbij een vergissing gemaakt:
Ze heeft een hetnetaccount opgegeven.
Alleen heeft ze dat account tijden niet gelezen, en kwam er net achter (na registreren) dat het adres niet meer bestaat (ivm het feit dat hetnet betaald is geworden)

Ze heeft geregistreerd onder de naam Marrianne

Mijn vragen (namens haar)
Hoe kan ze dit oplossen?
Kan ze dit oplossen door een mailtje met een alternatief mailadres door te sturen naar GoT (eventueel met haar opgegeven wachtwoord die jullie vrijwel ongetwijfeld kunnen controleren?
Of is dit niet nodig omdat de User Marrianne geen antwoord geeft op een bevestigingsmailtje (als die verstuurd wordt?)

Als ze wel acties kan ondernemen door te mailen: welk mailadres van 'een' GoTter?

Ik lees wel (hopelijk)

Verwijderd

Registreer toch gewoon opnieuw onder Marrianne2 ofzo.
Maar laat een Mod wel even weten van je fout. volgens mij in rubriek 'schop een modje".
Of mail naar: gathering@tweakers.net

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 00:27:
Registreer toch gewoon opnieuw onder Marrianne2 ofzo.
Maar laat een Mod wel even weten van je fout. volgens mij in rubriek 'schop een modje".
Volgens mij niet, dan heb je een clone, en dat willen we liever niet.

Ik denk dat ze beter kan mailen naar gathering@tweakers.net :?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
blackd schreef op 14 augustus 2002 @ 00:28:
[...]

Volgens mij niet, dan heb je een clone, en dat willen we liever niet.

Ik denk dat ze beter kan mailen naar gathering@tweakers.net :?
Da's een begin :)

Nog tips over de inhoud van het mailtje? (aardig wat zaken zijn te controleren; zoals gezegd haar wachtwoord, verder het IP (ze zit (Begrijpelijk) op hetzelfde IP als ik) en mogelijk nog andere zaken

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Denk dat je met bovenstaande gegevens een aardig eind komt. IP's, gebruikersnaam, wachtwoord, verkeerde mail adres, nieuwe mail adres.

Maar, na het lezen van de FAQ, waar staat dat je via de Login je kan activeren. Ik weet niet (en dat staat daar ook niet) of je je activeringscode nodig hebt.

Heb je die wel nodig, dan is het 't verstandigst om te mailen lijkt mij.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:54

Jaymz

Keep on moving !

Gewoon een uurtje of 24 wachten en het opnieuw proberen met een goed adres.

Mailen in bij soort 'technische problemen: gathering@tweakers.net Dan kom je bij de LA Doctoren uit (en enkele mensen die eveneens over de juiste tools beschikken :))

Ik heb geen idee of http://gathering.tweakers.net/forum/send_passwordkey gaat werken, maar als je het probeert kom je er snel genoeg achter denk ik (als je dat dan ook ff wilt laten weten, weten we dat ook meteen)

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Jaymz schreef op 14 augustus 2002 @ 00:58:
Gewoon een uurtje of 24 wachten en het opnieuw proberen met een goed adres.

Mailen in bij soort 'technische problemen: gathering@tweakers.net Dan kom je bij de LA Doctoren uit (en enkele mensen die eveneens over de juiste tools beschikken :))

Ik heb geen idee of http://gathering.tweakers.net/forum/send_passwordkey gaat werken, maar als je het probeert kom je er snel genoeg achter denk ik (als je dat dan ook ff wilt laten weten, weten we dat ook meteen)
:? Zou het best willen doen, alleen zou niet weten hoe.
Ik heb wel haar loginnaam en wachtwoord (ik hoop wel dat dat mag; we zijn bijna getrouwd ;)) maar haar userID (dus het nummer neem ik aan) weet ik niet; ze wist wel dat het 55-nogwat was, maar dat zegt niet genoeg uiteraard :+

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Als via die mail de registratie niet bevestigd wordt, wordt volgens mij - net als Jaymz zegt - de username Marrianne gewoon weer vrijgegeven na een bepaalde tijd. Dus lay back and relax en probeer het morgen of overmorgen nog eens.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
k
thanx all
Pagina: 1