Nee, niet zeggen dat hij stuk is (ze zijn soms een beetje traag, maar als jij een bigtower PC hebt gaan ze heus niet een microATX voeding sturen), je moet gewoon
kopen 
Bovendien kunnen ze niet eens 'gewone' ATX voedingen mailen- schijnbaar is een microATX 'user serviceable' en een gewoon ATX voeding niet

Gewoon opbellen, zij vragen serienummer, jij geeft serienummer van PC waar je bij staat, dan zeggen dat je iets wilt kopen, namelijk een Bestec voeding. Waarschijnlijk zal de kneus niet weten waar je het over hebt, zeg dan dat hij het in 'Sonsys' moet zoeken in de mailable items naar 'Bestec', komt hij er vanzelf achter

Je hebt wel een kans dat ze nee zeggen, maar voor EUR 30 ergens anders eentje vinden is niet makkelijk kan ik je verzekeren.
Ken jij niet toevallig iemand met een PB ?

Hehe, had me een paar maanden terug gevraagd en ik had eea kunnen doen, helaas (voor jou dan

) werk ik niet meer bij die idioot weinig betalende slavendrijvers.
P.s. als je PB belt en ze vragen waar je deze info hebt,
NIET zeggen dat je het van iemand op GoT hebt- sinds Terw_Dan een keer op de vingers getikt werd mbt dingen in GoT (hij verdedigde PB nota bene) zijn ze er behoorlijk gevoelig over, GoT vermelden is zeker geen voeding krijgen