ik heb nog een beetje rond gekeken maar kom er echt niet uit ik brande al die dagen op 32x of 40x met mijn lite on 40x12x48x maar nu als ik op 20x brand zie ik bij winbar dat mijn cpu power alweer op 100% gaat staan en komer er de heletij dvan die buffer underruns ik snap nog steeds niet wat ik eraan kan doen of waar het aan ligt ik heb me suf lopen zoeken op google maar geen zinvolle info gevonden ja ze zeggen steeds turn all background programs off maar als ik brand is het enige wat ik in de achtergrond heb is mijn geluids speaker ico en winbar meer niet maar het vage is als ik byv een vcd cd heb en die wil ik gaan branden gaat ie dat eerst inlezen en daarna branden volgens mij maakt ie een image van die cd en dat gaat dan wel op 40x en dan ben ik ongeveer 2:50 Min klaar met laat maar zeggen 600 mb In die richting weet een van jullie hier of ik mischien een progie kan vinden die een iso of cue bin of nero image kan maken van een avi file en dat ik tegen nero zeg daar staat je image brandt het maar want dan gaat het wel snel ik brand heel veel dvd rips geen multisessie cd sluiten aan kan een van jullie mischien wat met dit want ik snap er geen f....ck meer van
Kun je ook punten enzo gebruiken ?!
Ik snap er niks van.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Ehm kun je leestekens en enters in je tekst doen dit las erg irritant 
Heb je burnproof
Heb je burnproof
Je .-toets werkt dus wel

edit:
Of jullie reageren ook even

Of jullie reageren ook even
Inderdaad helpt het een hoop als je even wat leestekens, enters
en Hoofdletters gebruikt.
Voorzover ik het begrijp heb je een aantal vragen:
1 Waarom is er een CPU load van tegen de 100% als ik een AVI op CD zet?
2 Wat kan ik er aan doen?
3 Ik heb er geen last van als ik een VCD maak. Ik denk omdat er eerst een image van wordt gemaakt. Hoe maak ik eerst een image?
De vragen zijn pas goed te beantwoorden als je zegt wat voor hardware (CPU, geheugen, ...) en software (OS en brandprog) je hebt. Check meteen even of DMA aan staat.
Een image maken kan misschien al met je standaard brandprog, welk is het? Ook kan je iets als WinISO gebruiken.
Edit: ik heb niet goed genoeg gelezen. Je brandprog staat in de titel
en Grrrrrene is langzaam
en Hoofdletters gebruikt.
Voorzover ik het begrijp heb je een aantal vragen:
1 Waarom is er een CPU load van tegen de 100% als ik een AVI op CD zet?
2 Wat kan ik er aan doen?
3 Ik heb er geen last van als ik een VCD maak. Ik denk omdat er eerst een image van wordt gemaakt. Hoe maak ik eerst een image?
De vragen zijn pas goed te beantwoorden als je zegt wat voor hardware (CPU, geheugen, ...) en software (OS en brandprog) je hebt. Check meteen even of DMA aan staat.
Een image maken kan misschien al met je standaard brandprog, welk is het? Ook kan je iets als WinISO gebruiken.
Edit: ik heb niet goed genoeg gelezen. Je brandprog staat in de titel

en Grrrrrene is langzaam
[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 14-08-2002 13:46 . Reden: oeps ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Als je nou eerst ff wat punten toevoegd. Heb je DMA aan staan voor je brander? Als je dat niet hebt draait je brander op PIO mode en dat is niet echt ideaal nee
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Open even een nieuw topic met een leesbaar en duidelijk stuk tekst (leesteken; punten, komma's etc..)
Succes
Succes
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.