Ik heb dus net Age of Wonders II gekocht, en heb best wel moeite met het spel (overstap van 1 naar 2 is best lastig), nu wil ik starten met de eerst campaign, Fire, Initiation Phase. Allemaal heel leuk, ik alles opbouwen, een leger opzetten, zoveel mogelijk steden innemen, ach heel leuk allemaal. Enige probleem is... Die stomme klojo van een Yaka die maakt veel grotere armies dan ik kan betalen! Echt 60 man komt ie mee aan... en daar hebbik geen defence tegen :\, ik zou ook wel zon leger kunne maken met genoeg cities die geld opleveren, maar het heeft geen zin die over te nemen of te maken, want hij pikt ze toch in! Weet iemand hoe ik dit voor mekaar krijg?
Verwijderd
probeer eens met die boot rechtsboven met een aantal sterke units (Knights + Hero) het water over te steken. (laat wel een zooi Chrosbowman bij je wizard in de buurt, het liefst op de beide Watchtowers (samen met 2a3 melee units voor als Yakas units door de muren breken)) Neem daar zoveel mogelijk over en ga dan de teleport(linksboven) in. Loop een stukkie naar boven en daar is een stad die jou wil joinen. Samen met je andere stad en goudmijnen heb je nu genoeg geld om yaka langzaam terug te schoppen
.
suc6!
Blij om te horen dat je AoW2 gekocht hebt, een spel van Nederlandse bodem moet je sponsoren.
suc6!
Blij om te horen dat je AoW2 gekocht hebt, een spel van Nederlandse bodem moet je sponsoren.
edit:
ik had ook zoveel mogelijk Efreets gesummoned om in het begin de aanvallen van Yaka een beetje af te slaan, samen dus met de Chrosbowmen (of andere ranged attack units.)
ik had ook zoveel mogelijk Efreets gesummoned om in het begin de aanvallen van Yaka een beetje af te slaan, samen dus met de Chrosbowmen (of andere ranged attack units.)