Cyberhome CH-DVD 302 speelt SVCD niet soepel af

Pagina: 1
Acties:

• TakutoRadiance
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 09:56
De topic zegt het al, ben nu radeloos, heb heel internet afgestruind maar kan er nix over vinden, bij iedereen schijnt dit schatje gewoon goed te werken, maar bij mij loopt het geluid van een SVCD perfect [de DVD player leest hem ook als SVCD] maar het beeld loopt verrot [weinig FPS en haperend]...

Als ik een normale DVD erin prop doet ie het perfect!

iemand help me, heb trouwens ook al op topics hier gezocht, maar ken nix vinden, help me please :(

Verwijderd

Weet je zeker dat het niet aan de rip ligt ?

• TakutoRadiance
jepz, hij doet het namelijk bij een stuk of ALLE releases ;)
heb al 3 films uitgeprobeert!! en het waren Cue/Bin files, dus die waren goed...

• Dnc1n
  • Laatst online: 18-11-2025
heb je net een bitrate die cyberhome niet aan kan, te langzaam of te snel.

• TakutoRadiance
toevallig bij alle 3 de films?

Verwijderd

Humm bij mij was dat ook zo maar ik ga/ging er vanuit dat dit gewoon zo was omdat de rips slecht waren...

ik test morgenochtend wel even een paar van die CD's in de PC met een CD-ROm speler om dat te controleren ;)

die Cyberhome die ik heb is dat ding wat een paar weken geleden bij de MM in Den Haag lag voor 99 Euro.

• TakutoRadiance
die heb ik dus ook, maar op de PC draaien die films gewoon perfect!!!!

• TakutoRadiance
heej mensen, als ik die DVD speler op NTSC instel is alles in zwart/wit, maar het grappige is, mun SVCD's lopen nu perfect, alleen weet iemand een manier om het beeld uit die DVD speler [NTSC ingesteld] in kleur op mijn televisie te krijgen??? dat zou een hoop gezeik schelen van cue/bin uitpakken naar mpeg, dan naar pal converteren enzo. ken iemand AJB helpen???

• TakutoRadiance
tis al opgelost!!!
het was zo dat mun VCR het NTSC in kleur niet aankon, nu ik hem direct op mun TV heb aangesloten doet ie het wel, gewoon de DVD-Player op NTSC instellen, en dan de optie color op RGB instellen!!
Pagina: 1