ik heb een paar homemovies gecaptured in mpeg-2. Nou zag ik dat je met nero een svcd kan maken. Kan iemand in grote lijnen uitleggen hoe ik die maak. Ik snap vooral die svcd-optie niet helemaal. En kan iemand mij vertellen waar de map EXT en SEGMENT voor zijn?
gewoon in de menu SVCD kiezen.
dan de filmpje erin slepen
en fikken.
Als filmpje aan de eisen van een SVCD formaat voldoet dan fikt hij hem en dan heb je je SVCD cdtje.
of je kijkt op www.vcdhelp.com voor handleidingen.
Met de help van nero zelf moet je dacht ik ook wel ver komen.
dan de filmpje erin slepen
en fikken.
Als filmpje aan de eisen van een SVCD formaat voldoet dan fikt hij hem en dan heb je je SVCD cdtje.
of je kijkt op www.vcdhelp.com voor handleidingen.
Met de help van nero zelf moet je dacht ik ook wel ver komen.
Verwijderd
start nero en run wizard
trouwens als je ff search had gebruikt had je het antwoord ook wel gevonden dus wat mij betreft kan hier een slotje op
trouwens als je ff search had gebruikt had je het antwoord ook wel gevonden dus wat mij betreft kan hier een slotje op
wat voor homemovies, toch geen eeuh? 
www.vcdhelp.com ken je in het linker menuutje op SVCD klikken, en als je het helemaal niet snapt zit er ook een knop NEWBIE, dat kan ook helpen, soort van wizard
www.vcdhelp.com ken je in het linker menuutje op SVCD klikken, en als je het helemaal niet snapt zit er ook een knop NEWBIE, dat kan ook helpen, soort van wizard
Druk eens op F1. Dat moet genoeg zijn om je duidelijk te maken waar het zit.
Het maken van vcd's is ondertussen al uitentreure besproken. Als je met specifieke vragen zit of tegen grote problemen aanloopt kan je die hier wel kwijt.
Maar een tutorial gaan we je niet geven, die zijn er zat te vinden.
Maar een tutorial gaan we je niet geven, die zijn er zat te vinden.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()