[hotmail] nog meer mensen vage problemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:42

inXs

known as inXs

Topicstarter
Ik heb al 4 dagen dat elke dag me wachtwoord niet meer werkt.... Dan moet ik steeds weer via mijn geheime vraag me hotmail inkomen. Als ik dan me geheime vraag wil aanpassen dan vraagt ie weer om mijn wachtwoord en dan werkt mijn net nieuw gemaakte wachtwoord ook al niet meer. Dan moet ik later weer inloggen via mijn geheime vraag...

Wat denken jullie word ik nou op de 1 of andere manier gehacked offehh is hotmail vreemd bezig..

superB

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
okz ik word dus gehacked enzo. Dan maar ander email adres

superB

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

:?
Lekker duidelijk antwoord dat je jezelf geeft.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
mja ik open net msn.. me wachtwoord werkte net ff.. En toen had ik een 1 of andere vreemde naam.. Die ik niet zelf verzonnen had en anders ook niet neer had gezet. En zo weet ik dus dat iemand telkens in mijn hotmail komt.

superB

Verwijderd

Zit je in jezelf te praten ofzo ?
Verander je wachtwoord meer kunnen we niet voor je betekenen.

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
mja het probleem is ik kan me geheime vraag dus niet aanpassen en diegene weet mijn geheime vraag dus schijnbaar.. Maar daarom zeg ik al ik neem wel ander email adres.

superB

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als je wil dat we je hier kunnen helpen is duidelijkheid erg belangrijk, als je wat in je zelf aan het babbelen bent voegt dat weinig toe aan het forum, daar kunnen we echt niets mee.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.