• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-03 21:28

Apoca

Array Technology Industry

Topicstarter
Ik heb een Quintezz nu zag ik laatst ergens een Quintezz met een toetertje :9 Iemand enig idee of je dit ook zelf kunt maken. Heb al de technische gegevens van het toetertje van internet gehaald. Maar je schijnt het van een speciaal materiaal te moeten maken, iemand enig idee wat het moet zijn waarvan ik dat maak :? :?
Kunnen we weer gas geven met de auto he O-)

www.flitsservice.nl/techniek/images/Qplus1.jpg

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / Radeon RX 9070 XT Red Devil / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / FSP Hydro Ti PRO 1000W

• RedScorpion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-03 09:24

RedScorpion

is geen rooie rakker

Ik heb ff gekeken naar die foto, maar hoe wil je dat ding in je wagen achter je raam hangen :? Want die toeter zoals jij het noemt zit volgens mij aan de kant die richting het raam moet zitten |:(

"Was ik maar rijk en niet zo knap, zou het leven een stuk gemakkelijker maken"

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-03 21:28

Apoca

Array Technology Industry

Topicstarter
Ja duhhhh |:(

Maar het is voor de inbouw daarna he ;)

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / Radeon RX 9070 XT Red Devil / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / FSP Hydro Ti PRO 1000W

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:55
Dus je bouwd 'm in je raam en dan kun je ermee toeteren :?

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

*zucht* Nee, je toeters er niet mee. Het is een 'verbetering' voor een Quintezz zodat deze eerder signalen opvangt van radarpalen/flitscontroles. Ik weet niet hoe effectief het is, maar het ziet er iig bizar lelijk uit :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• RedScorpion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-03 09:24

RedScorpion

is geen rooie rakker

Koop dan gewoon een goede detector, dus een stinger.... die zie je helemaal niet zitten :)

"Was ik maar rijk en niet zo knap, zou het leven een stuk gemakkelijker maken"

Pagina: 1