Toon posts:

mxstream xs4all tel nr gebonden???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het passwoord en inlog van een vriend van me gekregen van een xs4all fast account (voor isdn)
maar als ik dat intyp in plaats van mijn wachtwoord en username (tel lijn) staat er wel connected alleen ik kan geen sites bezoeken of programmas starten.
s mxstream plaats of telnr gebonden??? of kan het niet omdat zijn versie voor adsl is en die van mij voor een enkele lijn ???

Verwijderd

yup telefoon nummer gebonden, en ook lijn gebonden, tenzij jij al xs4all adsl had

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
hij bedoeld, (dat was mijn account) dat ik een isdn lijn had en hij een analoog lijntje, weet iemand of dit voor xs4all uitmaakt? (hij heeft zelf op een analoge lijn mxstream).

Verwijderd

da weet ik niet, ik weet in ieder geval dat het telefoonnummer gebonden is, want ik wilde m'n adsl over laten brengen op een ander telefoonnummer en dat was niet mogelijk, omdat het telefoonnummer gebonden is, en ik dan dus een nieuw abbonement moest nemen.

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Het vreemde van het verhaal is dat de router aangeeft "connected" te zijn, maar er dus absoluut geen data doorheen komt, sites kunnen niet gepingd worden en msn werkt ook niet dus het is geen spontaan dns probleem ;) (overigens zegt de router niet "connected" als we expres een verkeerd pass gebruiken dus hij accepteerd wel degelijk het password)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik snap der helemaal niks meer van...

Wie heeft nou wat voor abbo bij xs4all ?
Ik zie namelijk Xs4all fast langsvliegen (dat is een adsl abbo), ik zie isdn en analoog.

Verwijderd

Topicstarter
hij heeft een xs4all fast voor isdn en ik een xs4all basic voor een analoge lijn.
en als ik dus inlog onder zijn account zegt ie wel connected maar ik kan niet internetten....terug naar mn eigen account weer wel (daarvan dit topic :P:P)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
OK, ik snap um jij wil dus gewoon snel leechen in zijn vakantie ofzow zonder er voor te betalen :P.

Maar goed, dat gaat dus niet want zoals hierboven wordt vermeld is het telefoonnummer gebonden en dan krijg je wel verbinding, maar geen toegang tot het netwerk.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:21

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat kan niet. Je wachtwoord is niet aan een telefoonnummer gekoppeld hoor, maar wel aan een intern IP (dat is iets van 10.16.27.4 ofzo, vage ip's zijn dat). En je kan inderdaad wel inbellen op het mxstream netwerk, volgens mij kan je met een planet wachtwoord zelfs inbellen bij een xs4all mxstream verbinding (je kan iedereen overal bijvoorbeeld ook met user@test en test als wachtwoord), alleen heb je dan gewoon geen data.

Overigens kan een mxstream verbinding ook verhuisd worden van het ene naar het andere nummer, maar is het gewoon veel makkelijker om de ene op te zeggen en een nieuwe aan te vragen. Je kan namelijk ook van het ene adres naar het andere verhuizen, zonder nummerbehoud, maar wel met behoud van mxstream... Alleen is ff opnieuw aanvragen veel makkelijker (tenzij je nog aan je eenjarige contract zit)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
ja maar je zit aant jaar contract vast... en caesar is overgestapt naar kabel en gebruikt het ni dus tot het jaar afgelopen is niet meer :S. en zelf heb ik toch ook een aardige verbinding .... dus ik hou het nog wel vol hoor :P

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:57
hmmmz

ik heb een ADSL-abbo, en mijn ma ook. En ik kan op mijn adres met mijn ma's accountgegevens een adsl-verbinding tot stand brengen, dus telefoonnummer gebonden lijkt me niet he :Y)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
JvS schreef op 14 augustus 2002 @ 01:07:

Overigens kan een mxstream verbinding ook verhuisd worden van het ene naar het andere nummer, maar is het gewoon veel makkelijker om de ene op te zeggen en een nieuwe aan te vragen. Je kan namelijk ook van het ene adres naar het andere verhuizen, zonder nummerbehoud, maar wel met behoud van mxstream... Alleen is ff opnieuw aanvragen veel makkelijker (tenzij je nog aan je eenjarige contract zit)

Ja, dat hebben ze xxfile ook proberen aan te smeren: opzeggen en opnieuw aanvragen voor haar nieuwe nummer. Ze wil ADSL nog ff (2 maandjes) aanhouden tot ze kabel internet neemt via @home. Op de manier die ze bij MXStream/XS4all aanbieden zit ze er straks weer voor een jaar aan vast.

Bel je MXStream (voor het verhuizen), krijg je te horen dat zij dat niet kunnen en dat je het gewone KPN nummer moet bellen. Krijg je de KPN aan de telefoon, word je weer naar MXStream doorgestuurd. Die sturen je weer naar XS4all... *zucht*

Maar om een lang verhaal kort te maken: we hebben de boel bij haar aangesloten en het is idd telefoongebonden. Het modem kan geen verbinding krijgen.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1