20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Verwijderd
er zijn kabels van 90 cm maar ik heb al es een in de handen gehad van 180 dus ik denk 180
1 meter 80 maar....Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 22:41:
er zijn kabels van 90 cm maar ik heb al es een in de handen gehad van 180 dus ik denk 180
Das niet zo heel lang
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Verwijderd
Kun je er dan niet 2 van 1,8 meter aan elkaar hangen dmv. 'pinnetjes' ofzow.......of krijg je dan signaalverlies ?
Verwijderd
Haal een paar meter flatcable + 2 stekkers en testen maar! okay, fff serieus... Ik heb net via een IA 60CM rounded IDE kabels besteld... dat geeft volgens diverse tests geen problemen.. ik kan me ook herinneren dat m'n vader in een aantal systemen kabels van ongeveer een meter gebruikte... zelf gemaakt... zoals ik al aangaf zou ik gewoon fff testen.. als het niet werkt knip je gewoon een stuk eraf... verder moet je misschien ook nog rekening houden met interferentie als je alle kabels d.m.v. een kabelboom naar je pc wilt laten lopen... good luck!
Verwijderd
Als je 1,80 meter kabel hebt kun je wel eens flinke problemen krijgen. Pak dan liever SCSI, dat is er op gemaakt om lange kabels te gebruiken. Zoals DIGIBOY al zij kun je dus last krijgen van interferentie. Je merkt het mischien niet zo snel maar de communicatiesnelheid zal dan af gaan nemen omdat je allemaal CRC fouten, etc gaat krijgen.
Betere maar flink duurdere optie is een SCSI kaart aanschaffen en dan naast je pc een extern SCSI torentje neer zetten, dat werkt zoals 't hoort!
Betere maar flink duurdere optie is een SCSI kaart aanschaffen en dan naast je pc een extern SCSI torentje neer zetten, dat werkt zoals 't hoort!
Pagina: 1