Deze discussie wil ik opstarten om eens uit te zoeken voor welke projecten de P4 Wel en voor welke projecten Niet geschikt is. Ik heb tot nu toe alleen maar ECCp gedaan en weet dus weinig van de andere projecten af. Met mij zullen er wel veel meer zijn.
Als van ieder project minimaal 1 user met korte argumentatie uitlegt waarom de P4 wel/niet geschikt is, dan kunnen we er een overzichtje van maken waar iemand anders later ook nog wat aan heeft
Ik trap af:
Goede projecten:
Bij D²OL is die naar zeggen van meerdere personen wel geschikt. De P4 is ongeveer vergelijkbaar met de AMD, AMD XP @ 1500 doet 24 min per candidate, P4 1500 doet 31 minuten per candidate. Zie ook deze post.
Bij TSC is de P4 naar zeggen goed, zie deze post.
Bij Seti@Home met snel RAM naar zeggen wel geschikt. Nog geen argumenten
Bij UDThink is de P4 geschikt. Zie deze post en deze post
Bij Distributed Folding is de P4 naar zeggen goed, mede door sponsering van Intel? Zie deze post.
Bij Genome is de P4 naar zeggen goed, zie deze post.
Slechte projecten:
Bij OGR is de P4 naar zeggen slecht, zie deze en deze post.
Bij Folding@home is de P4 naar zeggen slecht, zie deze post.
Onbekende projecten:
Neo
Muon
Als van ieder project minimaal 1 user met korte argumentatie uitlegt waarom de P4 wel/niet geschikt is, dan kunnen we er een overzichtje van maken waar iemand anders later ook nog wat aan heeft
Ik trap af:
Goede projecten:
Bij D²OL is die naar zeggen van meerdere personen wel geschikt. De P4 is ongeveer vergelijkbaar met de AMD, AMD XP @ 1500 doet 24 min per candidate, P4 1500 doet 31 minuten per candidate. Zie ook deze post.
Bij TSC is de P4 naar zeggen goed, zie deze post.
Bij Seti@Home met snel RAM naar zeggen wel geschikt. Nog geen argumenten
Bij UDThink is de P4 geschikt. Zie deze post en deze post
Bij Distributed Folding is de P4 naar zeggen goed, mede door sponsering van Intel? Zie deze post.
Bij Genome is de P4 naar zeggen goed, zie deze post.
Slechte projecten:
Bij OGR is de P4 naar zeggen slecht, zie deze en deze post.
Bij Folding@home is de P4 naar zeggen slecht, zie deze post.
Onbekende projecten:
Neo
Muon
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte