Strings blockeren

Pagina: 1
Acties:

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Is het mogelijk om het uitgaande inet verkeer bepaalde strings te blcokeren, zoals telefoon nr's etc?

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09-2025
wat bedoel je met strings :? ip-nummers of bedoel je een string (woord) in een ip paketje

Ip nummers kan je met elke firewall

• Z___Z
  • Niet online
String, gewoon als je data stuurt, zoals een chat bericht, of een post op GoT, stuur je een string naar een server en ik wil in die string bepaalde dingen blocken zoals telefoon nrs.

• eth0
Geef eens een voorbeeld waarvoor je het wil gebruiken want het is mij nog niet helemaal duidelijk.

Als je echt op bv een woord wil filteren is dat wel mogelijk maar niet eenvoudig je hebt hiervoor speciaale firewalls nodig die op een hoge OSI nivo filter.

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
offtopic:
Blokkeren, met twee k's.
Ja, er loopt net een taalpurisme-topic in W&L. :)

• Z___Z
  • Niet online
Nou ik als andere mensen mijn pc gebruiken, wil ik dat ze bepaalde dingen niet zeggen over de Chat, dus als die woorden worden gezegd, wil ik dat ze worden vervangen door iets anders, of gewoon eruit worden gehaald.

• eth0
Er zijn chat servers die bepaalde woorden kunnen filteren en eventueel vv door iets anders. Welke dat zijn weet ik helaas niet misschien dat iemand anders iets weet :?
Pagina: 1