Sinds 6 weken heb ik een nieuwe PC, helaas met een Gigabyte Ga-8SR533 mobo van 89Euro, een P4 2.26 GHz, 120Gb Hdd 7200tpm, DVD, brander. ondat het in mijn kast te warm werd (alleen CPU fan) ben ik op internet gaan zoeken waarna ik op deze site terecht kwam, inmiddels zit er een casefan op maar de systeem kast wordt binnenkort als server gebruikt, ik ben sinds vandaag in het bezit van een Antec 1080AMG midi serverkast, totaal 5 fans, een kl**te mobo, 512 MB DDR333.
mijn vraag is welk mobo is een aanrader, ik heb Asus voorbij zien komen ( de een vindt hem OK de ander niet) Epox of Abit.
Mods die op korte termijn gaan gebeuren zijn: het vervangen van de standaard LEDs, een ander mobo zodat ik kan gaan overclocken, binnenste van de kast wordt morgen glans zwart gespoten evanals de dvd,brander floppy (voorzijde mat zwart).
begin volgend jaar (ja budget is bijna op) staat er waterkoeling aan te komen.
Maar voor nu welk mobo adviseren jullie?
Allemaal trouwens bedankt voor het vinden van een nieuwe hobby.....
mijn vraag is welk mobo is een aanrader, ik heb Asus voorbij zien komen ( de een vindt hem OK de ander niet) Epox of Abit.
Mods die op korte termijn gaan gebeuren zijn: het vervangen van de standaard LEDs, een ander mobo zodat ik kan gaan overclocken, binnenste van de kast wordt morgen glans zwart gespoten evanals de dvd,brander floppy (voorzijde mat zwart).
begin volgend jaar (ja budget is bijna op) staat er waterkoeling aan te komen.
Maar voor nu welk mobo adviseren jullie?
Allemaal trouwens bedankt voor het vinden van een nieuwe hobby.....