[WinXP] Data verloren na branden multi-sessie CD Nero

Pagina: 1
Acties:

• JC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

JC

- minimalistic -

Topicstarter
Ik heb een tijd geleden met Nero een multi-sessie cd gebrand op 4x speed met een oude Philips brander die ik had geleend. Laatst heb ik zelf een LiteOn 40x speed gekocht en deze gebruikt om diezelfde multi-sessie verder te beschrijven. Dit heb ik op 12x speed gedaan. Het branden ging volgens Nero OK, alleen na het branden kan ik de gebrande files niet meer zien op de CD. Sterker nog, onder Windows Explorer (of Windows Commander) zie ik sommige files niet meer van de eerste sessie! De ellende is dat ik de gebrande data al heb verwijderd en overschreven met andere files (Stupid, I know). Waar ligt dit aan en kan ik die data nog terug krijgen?

Nero geeft het volgende scherm weer als ik een nieuwe sessie wil toevoegen Afbeeldingslocatie: http://jason.tmfweb.nl/nero.jpg
Er is dus duidelijk iets met die laatste sessie .... ?!?! Dit is ook met een andere CD gebeurd. Kan iemand helpen?

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:20
De CD als image wegschrijven met b.v. Nero en openen met Isobuster lijkt mij het makkelijkst.

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-04 11:41

Halfkakkende

Vandring

Je kan toch ook de cd openen met isobuster? lost dat iets op? dan kan je de data weer op je hd opslaan en nog eens proberen te bakken.

offtopic:
Neate skin heb je trouwens...welke is dat?

MUZIEK!

• JC

JC

- minimalistic -

Topicstarter
Ik had IsoBuster ook gebrand op die CD ;)
Ik ga 'm eff downloaden en dan uit proberen, thnx !! :) Ik laat 't eff weten.

BTW, die skin heet Copyright en ik heb 'm van neowin http://www.neowin.net/bboard/

• JC

JC

- minimalistic -

Topicstarter
Met IsoBuster krijg ik helaas deze foutmelding Afbeeldingslocatie: http://jason.tmfweb.nl/isobuster.jpg.

Is hier nog iets aan te doen?

Verwijderd

Uhm... misschien zit ik helemaal fout, maar ben je misschien vergeten om aan te geven dat Nero de vorige sessie moest importeren bij het branden? In dit geval is er volgens mij nl. niets meer aan te doen, ben ik bang.

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

de sessie waar data opstaat die je terug wilt hebben moet je even een klein bestandje bijschrijven nog...

daarna zal je die sessie in je verkenner te zien krijgen, hier op m'n werk heb ik ook ervaring met dit soort dingen.

:)

Hoi

• JC

JC

- minimalistic -

Topicstarter
Hoe doe je dat dan, want de vierde track kan ik niet meer selecteren om de volgende sessie achter aan te branden ... met Isobuster heb ik nog wel de vorige sessie (derde sessie) kunnen bewaren. Dus gelukkig wel gelukt :)

Kan je dat trucje verder uitleggen?

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

nou het is vrij simpel... jij wilt een bestand "recoveren" van een cd... je weet om welke sessie het gaat (waar het bestand dus in staat), die sessie moet je selecteren in Nero en daar schrijf je dan een klein bestandje bij op, dan kun je de bende als het goed is weer gewoon in je verkenner zien.

Zo deed ik het op m'n werk en dat werkte dus :)

succes 8)

Hoi

Pagina: 1