waar fiberkabel?

Pagina: 1
Acties:

• Tekla
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:45
We hebben 2 3com superstack2 3900 switches voor onze LAN party org gekocht en nou willen we daar fiber kabel tussen hangen aangezien je niet kan cascaden.
We zijn dus op zoek naar goede (goedkope) winkels/bedrijven waar je fiber kabel kan aanschaffen. Alle tips en hulp is welkom :)

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:21
oh bovendien, deze switches willen we (iig 1) voor campzone 3 gebruiken, dus dan hebben we ook een flink stuk nodig en kunnnen/willen het niet met een UTP trunkje...

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

price watch ? NOFI maar jullie komen best n00by over. Zoiets regel je vantevoren , of bij het bestellen/kopen gewoon ff aan de verkoper die hoort zoiets te weten :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Jelmer
sorry hoor, maar dit is WAY van te voren... Geef jij maar een linkje in de pricewatch waar we dit kunnen kopen. Zoeken op glas en fiber levert niets op. En waarom 'n00by'??

• AP3X
  • Niet online
bij www.lik-sang.com hebben ze wel optische kabels
deze zijn echter voor audio aparatuur en iets zegt me dat deze niet zullen passen in die switches van jouw

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Jelmer Barhorst schreef op 13 augustus 2002 @ 22:44:
sorry hoor, maar dit is WAY van te voren... Geef jij maar een linkje in de pricewatch waar we dit kunnen kopen. Zoeken op glas en fiber levert niets op. En waarom 'n00by'??
o?
We hebben 2 3com superstack2 3900 switches voor onze LAN party org gekocht en nou willen we daar fiber kabel tussen hangen aangezien je niet kan cascaden.
We zijn dus op zoek naar goede (goedkope) winkels/bedrijven waar je fiber kabel kan aanschaffen. Alle tips en hulp is welkom :)
van te voren?
waar je die swithes hebt gekocht weten ze vast wel waar je zo'n touwtje kan kopen denk ik :P

• Jelmer
Vrees het ook niet, maar tnx voor de link, zal voor de zekerheid toch even kijken...

Als ik met niet vergis moeten het SC-SC kabels zijn en het enige wat we tot nu toe hebben gevonden zijn kabels van AMP 15meter voor €124 bij NextData... en ik weet zeker dat het goedkoper moet kunnen (immers, AMP is niet een van de goedkoopste producenten van netwerk spul..)

Erkens, die swtiches hebben we via ebay gevonden, maar willen de kabel gewoon nieuw hier in NL kopen..

• Jorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:27
Jelmer Barhorst schreef op 13 augustus 2002 @ 22:53:
Vrees het ook niet, maar tnx voor de link, zal voor de zekerheid toch even kijken...

Als ik met niet vergis moeten het SC-SC kabels zijn en het enige wat we tot nu toe hebben gevonden zijn kabels van AMP 15meter voor €124 bij NextData... en ik weet zeker dat het goedkoper moet kunnen (immers, AMP is niet een van de goedkoopste producenten van netwerk spul..)

Erkens, die swtiches hebben we via ebay gevonden, maar willen de kabel gewoon nieuw hier in NL kopen..
Kijk hier eens: http://www.digital-data.nl/
Is alleen voor bedrijven geloof ik, maar een lan is meestal ingeschreven bij de kvk toch?
E anders regel je wat met het bedrijf van pa/ma.

* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)

Verwijderd

Mary Wana schreef op 13 augustus 2002 @ 22:31:
price watch ? NOFI maar jullie komen best n00by over. Zoiets regel je vantevoren , of bij het bestellen/kopen gewoon ff aan de verkoper die hoort zoiets te weten :)
zeg egwoon niks als je niks nuttigs te melden heb :(

Verwijderd

je moet hebben sc - sc 62.5/125 kabel

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:19
Ik heb hier nog wel een aantal fiberkabeltjes liggen:

1x SC-SC
Specs:
Fibre type: 2x1 G62,5/125
Length: 2 metertjes
Golflengte: 850nm
Format: patchcord
Config: Duplex

Heb ook nog wel wat andere kabeltjes, ST-ST, ST-SC

Alleen is die SC-SC kabel waarschijnlijk verkocht, ik moet nog ff bevestiging krijgen, anders issie wel te koop

Verwijderd

beetje kort lijkt mij :D

• DavidK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2022
Zo als het ernaar uitziet wil je een flinke lengte hebben: Dat zal flink geld gaan kosten. Je kunt contact opnemen met A2 Networks. Het enige waar dit bedrijf goed in is, is leveren van bekabeling. Ze kunnen je gegarandeerd helpen. Zolang je maar betaald....

• Tekla
het is meer de bedoeling om het voor een leuk bedrag te krijgen ;)
ik heb al wat mogelijkheden om het voor een leuke prijs te krijgen die ik kan proberen, maar misschien hebben de GoTters wel tips :)

• DavidK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2022
Informeren kan geen kwaad. Dan heb je meteen een prijsindicatie. Bovendien maken ze het eventueel ook nog op maat. Erg fijn als je een niet-standaard-lengte (fiber)kabel nodig hebt :)

• Jorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:27
Tekla schreef op 14 augustus 2002 @ 22:11:
het is meer de bedoeling om het voor een leuk bedrag te krijgen ;)
ik heb al wat mogelijkheden om het voor een leuke prijs te krijgen die ik kan proberen, maar misschien hebben de GoTters wel tips :)
En laten sponsoren als jullie een stichting zijn?
Door een bedrijf bij jullie lan in de buurt?
In ruil voor reclame dan.

* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)

Verwijderd

er stond laatst 90 meter te koop op marktplaats, ik zou zeker even informeren als ik jou was, was ook nog eens 3 paren.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2002 09:27 . Reden: verkeerde site ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

en nu weer iedereen liev.
Dit topic an zich is wel op het randje (zal 'm nog ff in de gaten houden).
Het is hier geen scoot/gouden gids ...

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Tekla
Scoot en de goudengids leven niet echt goede resultaten op..
Bij de ene krijg je groothandels voor diverse producten en bij de ander gewoon kabels wat dus van alles kan zijn. Zoeken op GoT e.d. heeft ook niet geholpen.

Verwijderd

Tis gewoon niet makkelijk om betaalbaar aan dergelijke spullen te komen, de search enigines laten weinig intressante dingen zien, dus tja, twee zien meer dan een, toch ?
Koffie schreef op 15 augustus 2002 @ 10:22:
en nu weer iedereen liev.
Dit topic an zich is wel op het randje (zal 'm nog ff in de gaten houden).
Het is hier geen scoot/gouden gids ...
Pagina: 1