Heb een heel errug vreemd probleem.
Wou in eerste instantie de vertikale scrollbalkbalken weghalen op mijn nieuwe page,
Hoe verticale scrollbar weg in HTML pagina?/
en het daarna uitgevoerd. Werkte perfect.
Toen bedacht ik mij dat ik het anders zou oplossen, namelijk de pagina gelijk maken aan de breedte van een browser op 800 x 600.
Zo gezegd zo gedaan, scroll-weghaal-regeltje weggehaald en de pagina aangepast.
Resultaat: Perfect, alleen de horizontale zijbalk blijft staan
Vraag : Zien jullie ook rechts een scrollbalk (waar je niets mee kan doen)?
Raadsel : Waarom staat hij daar in hemelsnaam.
Site is nog onder heel errug zware constructie, zodoende is dit geen spam en ik post dit in HK (en niet in W&G) omdat ik er waarschijnlijk gewoon overheen kijk, omdat ik al een uurtje naar die HTML aan het staren ben.....kan het niet uitstaan dat ik het niet kan vinden.
URL: http://212.187.23.60/ (kleine pagina, maar met 15 kbps upload)
[Note]
Dit is dus niet de HK, maar wel W&G aangezien dit topic door een modje gelsoten is. Origineel staat hier : [rml][ Raadsel] Waarom in hemelsnaam een zijbalk[/rml]
[/Note]
Wou in eerste instantie de vertikale scrollbalkbalken weghalen op mijn nieuwe page,
Hoe verticale scrollbar weg in HTML pagina?/
en het daarna uitgevoerd. Werkte perfect.
Toen bedacht ik mij dat ik het anders zou oplossen, namelijk de pagina gelijk maken aan de breedte van een browser op 800 x 600.
Zo gezegd zo gedaan, scroll-weghaal-regeltje weggehaald en de pagina aangepast.
Resultaat: Perfect, alleen de horizontale zijbalk blijft staan
Vraag : Zien jullie ook rechts een scrollbalk (waar je niets mee kan doen)?
Raadsel : Waarom staat hij daar in hemelsnaam.
Site is nog onder heel errug zware constructie, zodoende is dit geen spam en ik post dit in HK (en niet in W&G) omdat ik er waarschijnlijk gewoon overheen kijk, omdat ik al een uurtje naar die HTML aan het staren ben.....kan het niet uitstaan dat ik het niet kan vinden.
URL: http://212.187.23.60/ (kleine pagina, maar met 15 kbps upload)
[Note]
Dit is dus niet de HK, maar wel W&G aangezien dit topic door een modje gelsoten is. Origineel staat hier : [rml][ Raadsel] Waarom in hemelsnaam een zijbalk[/rml]
[/Note]
[ Voor 0% gewijzigd door Righteye op 13-08-2002 21:47 . Reden: link werkte niet ]
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website