Printer print troep bij opstarten Windows

Pagina: 1
Acties:

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Ik heb een Kyocera Mita FS-1000+ laserprinter. Ik gebruik Windows XP.

Als ik mijn computer opstart, of het nu een clean boot is of een hibernate, en ik kom in Windows, dan gaat de printer automatisch aan het printen. Hij print dan steeds hetzelfde, namelijk

code:
1
T;X

meer is het niet, dat is alles wat er wordt geprint. Nu is het natuurlijk wel een mogelijkheid om de printer bij opstarten uit te schakelen (wat overigens niet resulteert in een error), maar dat is niet zoals het hoort. Heeft iemand ervaringen of ideeen met/voor dit probleem ?

Mother, will they like this song?

Verwijderd

misschien dat een andere driver dit verhelpt?
Ik had zoiets namelijk ook met mijn Olivetti DM 99 (oeroude matrixprinter :o) en toen ik hem anders installeerde deed hij het niet meer.

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Mijn ouders hebben dit probleem ook, ik ben er nog niet achter wat het precies is, maar volgens mij heeft het er iets mee te maken dat ze er ook een scanner aan hebben hangen. Is dat bij jou ook het geval?

Verwijderd

1. Hoe is het apparaat aangesloten
2. welk os
3. als het apparaat parallel zou zijn, zet de parallelle poort in de bios op spp, bidirectioneel of standaard/ normaal.

Verwijderd

mijn printer doet dit ook alleen not op het moment dat ik windows opstart maar op het moment dat ik de printer aanzet :S:S "WEIRD"

Verwijderd

Dan is er echt iets mis met de printer!!! Buffer kapot???
Pagina: 1