Kleurenprinter

Pagina: 1
Acties:

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:04

B2

wa' seggie?

Topicstarter
Een tijdje geleden is onze kleurenprinter overleden. Na jaren van trouwe dienst had het oude beestje (HP 690C) genoeg inktdruppeltjes laten vallen op het papier.
Nu had ons kleurenbeestje ook nog een groot broertje in de vorm van een HP LaserJet 1100 dus niks aan de hand.

Alleen nu willen we weer wat foto's gaan uitprinten in kleur, dus er is weer een kleurenprinter vereist.
Ik had m'n oog laten vallen op de Epson C60. 2880 DPI kleur volgens funprice en dit alles voor het mooie bedrag van 105 Euro. Ah fijn m'n ouders betalen dus dat maakt niet veel uit.

Is die Epson een beetje te doen voor een redelijke vorm van foto's printen (Ik hoef dus geen superiere foto kwaliteit.)

Verwijderd

Mijn ervaring is de volgende, als je op zoek bent naar de beste kwaliteit prints moet je echt een EPSON nemen, die heb piezo techniek waar HP (bijvoorbeeld) niet aan kan tippen, van de andere kant is het loopwerk van een EPSON wat zwak, het is wat minder "heavy duty" en gaat wat minder lang mee. Het is dus vooral een keus tussen print kwaliteit en print kwantiteit

Niks wat ik geschreven heb kan en zal tegen me gebruikt worden :P
(ik ben trouwens een echte EPSON fan)

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:04

B2

wa' seggie?

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 21:50:
Mijn ervaring is de volgende, als je op zoek bent naar de beste kwaliteit prints moet je echt een EPSON nemen, die heb piezo techniek waar HP (bijvoorbeeld) niet aan kan tippen, van de andere kant is het loopwerk van een EPSON wat zwak, het is wat minder "heavy duty" en gaat wat minder lang mee. Het is dus vooral een keus tussen print kwaliteit en print kwantiteit

Niks wat ik geschreven heb kan en zal tegen me gebruikt worden :P
(ik ben trouwens een echte EPSON fan)
Mhah ja zo vaak zal ie niet gebruikt worden, de ene week wat vaker dan de ander maar meer dan 5 printjes per week zal ie echt niet maken.

Verwijderd

Ik ben ook op zoek naar een nieuwe printer en heb ook mijn oog laten vallen op deze printer (epson c60). Ik bezit reeds een epson 640 en die print perfecte kwaliteit.
Nu kwam ik in dezelfde prijsklasse ook een nieuwe HP printer tegen. Het betreft de HP Deskjet 3420 printer. Nu zocht ik meer informatie op de site van Hp maar daar kwam ik niet verder. Heeft iemand al ervaring met die printer...????