*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'
Ik denk dat die fabriek wel flink high tech is beveiligd met allemaal toeters en bellen
. Dus daar hoef je je denk ik geen zorgen over te maken.
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Net nu zijn de prijzen gedaald:
AMD cuts Athlon XP prices
Making roon for the Athlon XP 2400+
By Paul Hales: dinsdag 13 augustus 2002, 11:46
IN A MOVE, we imagine, to make room for some of its new Athlon processors, AMD has cut the price of some of its chip offerings by up to a quarter.
The latest pricing of the Athlon XP 2200+ 1.8GHz 266Mhz, for example, fell from around $200 yesterday to closer to $150 today, a squint at AMDZone's Pricegrabber suggests.
And chip companies never cut their prices for no reason. It may be the silly season and demand may be slack, but the chances are an Athlon XP 2400+ is just around the corner.
AMD is keen to introduce its 333MHz FSB Athlon XPs as soon as possible and sources suggesting to us that a September launch date is likely seem closer to the mark as the latest price cuts hit.
bron: http://www.theinquirer.net/?article=4935
Verwijderd
Lijkt me niet dat Fab30 onder water staat, wat wel in het nieuws geweest 
hoe dan ook, zal wel geen invloed hebben...
hoe dan ook, zal wel geen invloed hebben...
Zal inderdaad niet aan de klant worden door berekend mocht 't daar blank staan. Ze zijn heus wel tegen waterschade verzekerd
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
straks boxed amd's met beetje waterschade bij crazyhans voor niks?
NitroX_infinity schreef op 13 augustus 2002 @ 21:07:
Zal inderdaad niet aan de klant worden door berekend mocht 't daar blank staan. Ze zijn heus wel tegen waterschade verzekerd
Dat heeft er weinig mee te maken. Stel DAT er waterschade is, dan moet de produktie stilgelegd of afgebouwd worden, en dat kost wel klauwen voor met geld. Dat soort schade wordt niet vergoed, en als de capaciteit afneemt dan drijft dat de prijzen op door schaarste.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
dat vroeg ik me vanmiddag ook al af ja. Ik denk niet dat dit gevolgen heeft voor de productie. hooguit voor de transport van de procjes.
Verwijderd
en geef je intel gelijk een nog grotere voorsprong in het ontwikkelen van betere productie technieken
Waarschijnlijk ligt het gebouw wel hoger dan het water ooit zal komen, dus zal er geen schade zijn hoop ik.
)
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
Ik krijg hier een beetje het aardbeving in taiwan gevoel, gingen de prijzen voor DIMMetjes 2 a 3 keer omhoog, hopen dat het hier niet gebeurt, net nu ik een nieuwe proc. wil gaan kopen
zal niet gebeuren hoe dan ook stel dat die fabriek schade oploop zal AMD nooit maar dan ook nooit een cpu prijzen verhogen waarom niet? Omdat dat dan gelijk de genade slag word waardoor Intel's voorsprong zo groot word dat het niet meer in te halen is!
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Pagina: 1