Toon posts:

Toetsenbord MEMOREX MX5700RF

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op de site van MEMOREX (www.memorexlive.com) staat een heel mooi multimedia draadloos toetsenbord met draadloze optische muis: MX 5700 RF Optical Office Bundle.
Ik kan echter niemand vinden die het verkoopt. Geen enkele internet shop biedt het aan. Wie helpt me? _/-\o_ Waar kan ik dit toetsenbord kopen of bestellen?
Kan echt niemand me helpen?

Verwijderd

Ik ben ook net op zoek naar zoiets en deze is inderdaad erg mooi, beter dan dat slagschip van logitech.

Daarom: *kick*^^^^, want ik weet ook niet waar ze te krijgen zijn. Hij staat zelfs niet in de pricewatch...

Verwijderd

Ik heb de MX5500RF (ziet er hetzelfde uit) gevonden bij funtronics op het koningsplein in Amsterdam :) €99,00. Zelf wacht ik even op bluetooth (nav nieuws van microsoft wat hier gisteren stond). Dat heeft namelijk een bereik van 6 meter ipv 1,8 meter, voor mij erg handig ivm TV-out.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:14
Ik weet wel dat MediaMarkt Rotterdam Alexandrium de MX5500RF wel verkoopt. Misschien hebben ze de MX5700RF ook. Misschien kunnen ze em wel voor je bestellen.

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 12:14
check deze:
nieuws: Microsoft komt met Bluetooth toetsenbord en muis

DIe lijkt me wel koeler. :D

Verwijderd

Dat artikel bedoelde ik ja, die maakt gebruik van bluetooth. Ik vind hem persoonlijk niet echt mooi; weer bergen extra knopjes die ik er niet op hoef terwijl bij deze zelfs de 'normale' layout is vernaggeld.
Ik wil er eigenlijk zo een van Apple met doorzichtige bodem (_/-\o_) en dan draadloos. iig een draadloos toetsenbord met de gangbare layout (zoals logitech desktop optical) maar dan zonder die extra zooi erop wat ze alleen maar onhandig groot maakt :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 13:57:
Ik ben ook net op zoek naar zoiets en deze is inderdaad erg mooi, beter dan dat slagschip van logitech.

Daarom: *kick*^^^^, want ik weet ook niet waar ze te krijgen zijn. Hij staat zelfs niet in de pricewatch...
offtopic
vlaggeschip toch?
/offtopic

wel :9~ tbtje!
Pagina: 1