Toon posts:

Netwerk nokt er erineens mee :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ey Mensen,

Vandaag zat iedereen lekker op zijn computer en opeens sprong er bij 1 iemand zijn internet verbinding uit. Ik dacht i kreset router probleem opgelost maar nee niet geoplost. Nu zie ik op de achterkant van zijn sitecom netwerkkaart geen lichtje branden. En op de router lijkt het of hij hem niet kan vinden. ( de port geeft geen signaal :()

Waar zou dit aan kunnen liggen? Het gaat om me broertje en die gebruikt zijn internet echt elk uur van de dag bijna om te CS enzo te chattuh snelle reacties zijn welkom.

Op mijn broertje Pc staat Windows XP Prof net zoals op die van mij en op die van me vader Windows 98 Sec.

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Is zijn netwerkkaart niet brak of zo probeer eens een andere.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan dat dan ineens gebeuren van het 1 op het andere moment? Dat zou ik morgen dan moeten proberen....

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 20:53
kijk eens naar je kabel voordat je moeilijk gaat doen :)

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

Verwijderd

Topicstarter
Oke we hebben een laptop op de kabel aangesloten en we hebben gewoon internet alleen nu deed ik hem terug in de andere Pc zegt hij kabel niet aangesloten... beetje raar moet ik andere netwerkkaart halen?

• ParagonEnschede
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-12-2023

ParagonEnschede

Alles als een beer

Re-install je TCP/IP eens. Rommel ligt er bij mij ook elke 2 week uit tegenwoordig.

De Groningse beer

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 20:53
Zijn de pinnen in je kaart niet krom???

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• DavidK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2022
Een ip stack die bij XP eruit ligt? Vreemd, nooit last van. (Maar kan gebeuren, het blijft Microsoft). Het ziet ernaar uit dat het iets met je netwerkkaart is. Probeer gewoon even een netwerkkaart uit een andere machine voordat je meteen een nieuwe aanschaft.
Pagina: 1