ik heb op die kaart (een SBLive!, wat voor een staat er niet op) 2 stereo uitgang, iets voor surrond normaal neem ik aan, maar kan ik niet een kanaal in mijn mixer duwen (zoals het nu zit) en op de 2de een koptelefoon, maar dan moet ik dus wel ergens in winamp (3) kunnen instellen welk kanaal de output opmoet, hoe doe ik dit precies? heb de laatste drivers voor XP en Winamp 3 Final.
Het 2e kanaal is geen standaard stereo kanaal maar een surround kanaal. Je dal dus een programma moeten hebben die er een 4 kanaals surround stream van maakt die door de kaart gesplit kan worden in 2 kanalen.
ja dat was mijn vraag in andere woordenjadjong schreef op 13 augustus 2002 @ 20:29:
Het 2e kanaal is geen standaard stereo kanaal maar een surround kanaal. Je dal dus een programma moeten hebben die er een 4 kanaals surround stream van maakt die door de kaart gesplit kan worden in 2 kanalen.
yeahjadjong schreef op 13 augustus 2002 @ 20:35:
[...]
Je zoekt dus een winamp plug-in die dat voor je doet?
Je kan ook PCDJ van visiosonic/numark gebruiken.Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 20:38:
[...]
yeah, nouja dat ik 2 winamps naast elkaar draai, en een fade progje ertussen in, vroeger had je dat voor winamp 2 tussen de 2 winamps, als namelijk elke winamp op een ander "channel" zit kun je faden tussen de 2 channels!
ik heb hier een mengpaneel staan, echter wil ik dus mixen met 2 "liedjes" zo kun je het zien ja :-D maar niet op mijn pc zelf, ik wil namelijk op mijn mengpaneel 2 cd's spelers (zijn er al) en 2 winamps (waarvan nu dus maar 1 werkt zeg maar)
http://www.visiosonic.comVerwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 22:56:
[...]
ik heb hier een mengpaneel staan, echter wil ik dus mixen met 2 "liedjes" zo kun je het zien ja :-D maar niet op mijn pc zelf, ik wil namelijk op mijn mengpaneel 2 cd's spelers (zijn er al) en 2 winamps (waarvan nu dus maar 1 werkt zeg maar)
Zet je toch de 2 faders omhoog en gebruik je een etern mengpaneel.Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 20:09:
ja das een software matig mengpaneel, niet echt wat ik zoek
Leg eens duidelijk uit wat je wilt.
Pagina: 1