-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
nee en zal voorlopig ook niet komen, Breed komt geloof ik wel binnenkort, lijkt beetje op halo.
ja het zou eerst een PC game worden maar bill trokt zijn poeplap en hup het werd een Xbox game. Hij komt nog wel uit maar volgend jaar zomer pas.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
schnumi schreef op 13 augustus 2002 @ 20:04:
ja het zou eerst een PC game worden maar bill trokt zijn poeplap en hup het werd een Xbox game. Hij komt nog wel uit maar volgend jaar zomer pas.
gearbox, en die is nog niet af neej
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Sorry om je feest te verspesten maar HALO was orgineel gewoon voor de PC bestemt totdat Microsoft zich ermee ging bemoeien en het voor de XBox wou uitbrengen en daar dus naar alle aandacht wou hebben. Wat dus gewoon een echte kut streek was, en die vage reclames en speculaties van toen waren ook niet prettig.raptorix schreef op 13 augustus 2002 @ 20:05:
[...]
een spel als halo draait niet eens op de meeste PC's
Bungies eerste plan was dus gewoon PC...dus hij zal wel draaien hoor op de meeste pc's
Klopt,draakhoofd schreef op 13 augustus 2002 @ 20:07:
er is toch een bedrijf bezig met de port, die gepland staat voor midden 2003 of zo??
Halo PC release date aangekondigd
Maarja, dan zal Halo 2 voor de xdoos wel weer komen en dan moet iedereen die weer hebben.
🌞🍃
Voor een spel dat volgens jou niet zo verbluffend is klink je behoorlijk pissed.Koffiezuiper schreef op 13 augustus 2002 @ 20:10:
[...]
Sorry om je feest te verspesten maar HALO was orgineel gewoon voor de PC bestemt totdat Microsoft zich ermee ging bemoeien en het voor de XBox wou uitbrengen en daar dus naar alle aandacht wou hebben. Wat dus gewoon een echte kut streek was, en die vage reclames en speculaties van toen waren ook niet prettig.
Bungies eerste plan was dus gewoon PC...dus hij zal wel draaien hoor op de meeste pc'sZo verbluffend is dat spel nu ook weer niet.
Een spel als Halo ziet er zo goed uit omdat men 100% weet dat de mensen die het spelen fatsoenlijke hardware hebben, de meeste pc games sucken zoveel omdat men nog steeds moet developen op een manier dat een GF2 het ook draait. Neem spellen als MOHAA,RTCW,etc. Die had men veel mooier kunnen maken als men nou eens uit ging van van GF3 met > 1.4 mhz.
Verwijderd
Kwartjuh schreef op 13 augustus 2002 @ 20:02:
Is HALO nou wél of niet uit voor de PC??? Ik snap het niet meer.....
(volgens mij niet, maar ik heb op meerdere revieuws gezien dat ie al uit moest zijn...)
'You still have some time to enjoy sunlight! Halo is due out the beginning of 2001 for PC and Macintosh'
zie de sp faq voor een aantal links waar, wanneer de game uitkomt dit met veel tamtam kenbaar word gemaakt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()