Toon posts:

3d bril van asus ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb zon 3d bril die zat bij me ti4600 nu heb ik deze driver erop gezet 3D Stereo
Driver
(for 3D
Glasses) maar als ik dee bril probeer zie ik niks refres rate van monitor is 85 mhz

Hoe krijig ik dit nou werkende ?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

moest je voor zo'n ding je refreshrate niet terugdraaien naar 60hz?

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:22
Terw_Dan schreef op 13 augustus 2002 @ 20:02:
moest je voor zo'n ding je refreshrate niet terugdraaien naar 60hz?
juist opkrikken naar minstens 120hz (dus een flink lagere resolutie), omdat er dan 60hz per oog is (dat is het minimum volgens mij). maar lees de handleiding door zou ik zeggen.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Topicstarter
dus als ik dat doe dan moet ik dus iets kunnen zien ?
zal refres rate us op 120 proberen.

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 18:12
ander vraagje: Werkt het trouwens ook met een tft?

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-07 10:38
Tobias schreef op 13 augustus 2002 @ 20:20:
ander vraagje: Werkt het trouwens ook met een tft?
tft is altijd 60hz toch?

I’m not like the OTTERS

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:14
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 19:57:
heb zon 3d bril die zat bij me ti4600 nu heb ik deze driver erop gezet 3D Stereo
Driver
(for 3D
Glasses) maar als ik dee bril probeer zie ik niks refres rate van monitor is 85 mhz

Hoe krijig ik dit nou werkende ?
Leer eerst eens gewoon nederlands te typen, dan begrijpen we ten minste wat je probeert te vragen ...

-

Verwijderd

ik zie 1 nederlands talige fout en 1 engelse , leer jij maar vertalen :x

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:22
actieman schreef op 13 augustus 2002 @ 20:21:
[...]

tft is altijd 60hz toch?
tft werkt niet met hz.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Onder de eigenschappen van je drivers is een tabblad erbij gekomen voor de bril, probeer die maar eens :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 20:27:
ik zie 1 nederlands talige fout en 1 engelse , leer jij maar vertalen :x
ut is toch maar got ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hielkej schreef op 13 augustus 2002 @ 20:32:
Onder de eigenschappen van je drivers is een tabblad erbij gekomen voor de bril, probeer die maar eens :)
Nadat ik hem aan gezet heb en ik ga een spel opstarten crasht het spel en gaat het beeld flippen

Verwijderd

gebruik allereerst de nvidia detonators. Dan de nvidia stereodriver, installeer die, zet in direct 3d en opengl Vsync an, anders kmnippert de bril los van het scherm, doe eerst de medische test, dan de 3dtest (zit allemaal in dat tabblad van stereo) Als die allebei werken zet je hem aan en probeer je het in een spel. Sommige mensen vinden het wel en anderen niet de moeite waard.

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

zucht. Ok, doe dit: Drivers eraf, dan de cd pakken die bij je kaart zat, die drivers erop gooien en dan in de handleiding kijken hoe het verder moet.

MechWarrior || Monsters Game

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 21:10:
gebruik allereerst de nvidia detonators. Dan de nvidia stereodriver, installeer die, zet in direct 3d en opengl Vsync an, anders kmnippert de bril los van het scherm, doe eerst de medische test, dan de 3dtest (zit allemaal in dat tabblad van stereo) Als die allebei werken zet je hem aan en probeer je het in een spel. Sommige mensen vinden het wel en anderen niet de moeite waard.
Onzin. Vsync is heel wat anders, die beperkt de framerate. Heeft niks met refreshrate te maken. Heb zelf Elsa Stereo bril dus weet hoe het werkt.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

heb zelf ook de Elsa bril
Hij heeft Vsync nodig om te zien wanneer hij links en wanneer hij rechts moet weergeven. De nieuwere 3ddrivers doen dat soms vanzelf, maar et is mijn ervaring dat je hem vrij vaak toch nog handmatig op Vsync moet zetten. Lees de kleine lettertjes in je Elsa hndleiding. ik heb dat ding nou drie jaar en het ik heb er alles over geleerd wat er maar over te leren valt in vele uren werken om hem werkend te krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
GambitRS schreef op 13 augustus 2002 @ 21:12:
zucht. Ok, doe dit: Drivers eraf, dan de cd pakken die bij je kaart zat, die drivers erop gooien en dan in de handleiding kijken hoe het verder moet.
ok. Ga ik morgen even doen :)

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Ik heb zelf ook zo'n Asus 3D brilletje.
ik vind het een beetje een crappy ding.
veel te lomp en zwaar, en hij flikkert steeds van mijn neus af :+
misschien een keer een elastieken band eraan maken zodattie blijft zitten.
denk dattie wel geschikt is voor brildragende mensen omdat dat ding gewoon overeen bril heen kan.

ik heb wel eens geprobeerd de bril aan te krijgen maar je moet een soort gecertificeerde driver voor je monitor hebben en niet de standaard "Plug-n-Pray" driver van windows.
iig, dat hield de message die ik voor mijn neus kreeg in.

maargoed, mijn scherm kan maximaal ook maar 85hz aan, dus het zou waarschijnlijk best wel belaberd kijken worden bij mij :)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
FireWurX schreef op 13 augustus 2002 @ 23:57:
Ik heb zelf ook zo'n Asus 3D brilletje.
ik vind het een beetje een crappy ding.
veel te lomp en zwaar, en hij flikkert steeds van mijn neus af :+
misschien een keer een elastieken band eraan maken zodattie blijft zitten.
denk dattie wel geschikt is voor brildragende mensen omdat dat ding gewoon overeen bril heen kan.

ik heb wel eens geprobeerd de bril aan te krijgen maar je moet een soort gecertificeerde driver voor je monitor hebben en niet de standaard "Plug-n-Pray" driver van windows.
iig, dat hield de message die ik voor mijn neus kreeg in.

maargoed, mijn scherm kan maximaal ook maar 85hz aan, dus het zou waarschijnlijk best wel belaberd kijken worden bij mij :)
Hoe hebje dat ding aan de praat gekregen pff bij mij begint ie gelijk over me monitor te klagen dat ie een driver nodig heeft maar die heb ik dus niet :(

• ernst
  • Laatst online: 04-08 16:43
laat er een schrijven door powerstrip dan :)

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:15

justifire

Shut up and squat !!

Heb hier al eens uitleg over gegeven, ff search gebruiken lijkt mij.
En je moet dus niet die suffe asus drivers gebruiken maar gewoon de detonator en stereodriver van de nvidia site halen. Werkt hier piko bello, alleen slaat mijn pc inderdaad ook uit bij sommige spellen.(quake en rtcw doen het goed)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

Topicstarter
justifire schreef op 03 september 2002 @ 22:36:
Heb hier al eens uitleg over gegeven, ff search gebruiken lijkt mij.
En je moet dus niet die suffe asus drivers gebruiken maar gewoon de detonator en stereodriver van de nvidia site halen. Werkt hier piko bello, alleen slaat mijn pc inderdaad ook uit bij sommige spellen.(quake en rtcw doen het goed)
ow maar dat had ik al geprobeert en alle spellen crashen gewoon.

Zal nog eff kijken of ik jou topic kan vinden 8)7

• BounceMeister
  • Niet online
Ik denk dat het op een TFT scherm niet gaat werken, die is daar te traag voor. Meestal staan die op 60Hz. Je ziet ze dan niet knipperen omdat hij een soort nagloei effect heeft, dat is dus de traagheid. Een CRT heeft dat nagloei effect veel minder en dat moet dan beter werken.
Je hebt idd wel de juiste driver er voor nodig. Jammer dat mijn monitor niet van die absurd hoge frequenties aankan.. :(

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19-08 13:01

Dark

who tweaked the light?

Ik heb zelf ook zo'n brilletje gekregen bij m'n asus 8460 ultra, niet zo'n lomp zwart ding, maar een andere blauwe, die iig iets beter zit dan de zwarte...

Met die zwarte en mijn asus gf3 lukte het wel met de nvidia drivers, maar met die blauwe niet, althans niet onder xp. De standaard asus driver, zit al een eigen stereo3d tooltje in, de asus drivers werken wel onder xp, maar lopen een beetje achter qua versienr...

edit: pic v/d nieuwe asusbril
Afbeeldingslocatie: http://darkforce.dyndns.org/pics/bril.jpg
met de nvidia driver onder XP blijft een glaasje zwart... zolas gezegd, de asus werkt wel

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Ik heb zo'n lompe zwarte unit bij m'n V6600 Deluxe. :) Eigenlijk heb ik 'm vrijwel nooit gebruikt maar laatst toch eens geprobeerd met Unreal Tournament en NFS5. Werkte wel leuk hoor, wat extra effectjes. Maar dat ding gaat op een gegeven moment pijn doen aan je neus.

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Dark schreef op 04 september 2002 @ 00:12:
Ik heb zelf ook zo'n brilletje gekregen bij m'n asus 8460 ultra, niet zo'n lomp zwart ding, maar een andere blauwe, die iig iets beter zit dan de zwarte...

Met die zwarte en mijn asus gf3 lukte het wel met de nvidia drivers, maar met die blauwe niet, althans niet onder xp. De standaard asus driver, zit al een eigen stereo3d tooltje in, de asus drivers werken wel onder xp, maar lopen een beetje achter qua versienr...

edit: pic v/d nieuwe asusbril
[afbeelding]
met de nvidia driver onder XP blijft een glaasje zwart... zolas gezegd, de asus werkt wel
Heeej, is die bril ook compatible met de V7700 Deluxe?
zit er iig een 3,5mm jack aan?
want die ziet er wel fijn uit.
als die gaat passen ga ik eens kijken naar een goede monitor en of ik die bril van iemand mag kopen.

ahhhh, heerlijk. ik ben weer trug op GoT. gezeik met de passmailer gehad :(

• -Turbotetter-
  • Laatst online: 05-01 20:20
heb 1 keer z'n 3d bril gebruikt en dat doe ik NOOIT meer. werd vet ziek van die k*t bril. de rest van de dag koppijn :( persoonlijk niet aan te rade

• MisteRMeesteR
  • Laatst online: 22:56

MisteRMeesteR

Is Gek op... :)

wieee, hij zat ook bij mijn gf4 ti 4600, 1x geprobeerd, nooit meer :)

iemand die ehm over wil kopen :P

www.google.nl

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

CRaZy_MaRK schreef op 06 september 2002 @ 22:35:
wieee, hij zat ook bij mijn gf4 ti 4600, 1x geprobeerd, nooit meer :)

iemand die ehm over wil kopen :P
ja ikke, maar aleen alsie ook op een V7700 Deluxe past

Pagina: 1