-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
duidelijk gevalletje van "ga dom raggen in Quake ofzo"Kwartjuh schreef op 13 augustus 2002 @ 19:53:
1. Ziet er gaar uit.
2. AI is echt dom.
3. Wapens zijn brak.
4. Actie is nep.
5. Models zijn poep.
6. Maps zuigen
Het enige wat ik kan bedenken dat een beetje goed is is het idee...
En daarom vind ik het ook zo jammer dat het zo vern**kt gemaakt is...
Toch hoor ik vaak dat thief 0wnd.... (ik heb overigens wél thief 2....)
Kan iemand dit voor mij ophelderen?![]()
De AI dom? Voor die tijd was de AI dus echt super deluxe
De actie kan ik weinig over zeggen
Nee, het ziet er gewoon brak uit, en de wapens werken voor geen meter... Het idee is wel goed. (en ik houd zelf wel van sneaken, en quake is me teveel gerag...)
1. Toen het uitkwam was het best mooi...dus....en graphics is ook niet allesKwartjuh schreef op 13 augustus 2002 @ 19:53:
1. Ziet er gaar uit.
2. AI is echt dom.
3. Wapens zijn brak.
4. Actie is nep.
5. Models zijn poep.
6. Maps zuigen
Het enige wat ik kan bedenken dat een beetje goed is is het idee...
En daarom vind ik het ook zo jammer dat het zo vern**kt gemaakt is...
Toch hoor ik vaak dat thief 0wnd.... (ik heb overigens wél thief 2....)
Kan iemand dit voor mij ophelderen?![]()
2. Mwa, vonk toen best goed, niet storend slecht iig
3. ? Vond het juist wel cool. Wat ik me nog kon herinneren was dat je bijv. waterpijlen enzo had om fakkels uit te schieten, origineel.
4. Draait ook niet om actie dit spel, daarvoor het je kweek 3 en ut ensow
5. Ook nooit iets van gemerkt (misschien te donker).
6. ????
Vind ik ook. Ik heb het een paar jaar geleden best veel gespeeldKoffiezuiper schreef op 13 augustus 2002 @ 20:05:
Het ziet er misschien brak uit omdat het spel nogal oud is? Vind dat nu niet zo goede reden om nu pas het spel in de grond te stampen
vind ik ook, ik heb het ook nog een tijdje gespeeld.wwillem schreef op 13 augustus 2002 @ 20:08:
[...]
Vind ik ook. Ik heb het een paar jaar geleden best veel gespeeld.
en het zag er voor zijn tijd toch redelijk goed uit
weet je welke wel lelijk is
heretic
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
mee eens, ik heb thief in het algemeen altijd gaar gevonden, incl. thief 2, af en uitwerking is verschrikkelijk, concept zelf is leuk
Splinter cell gaat een soort gelijk stealth systeem gebruiken als thief, dus gebaseerd op de hoeveelheid geluid die je produceert en het aanwezige licht waarin je staat. Tiz wel niet stelen, maar wel lekker sneaken
Verwijderd
1. Duuuuuh. 2,5 jaar oud.
2. Zie 1.
3. Voor het geval je het nog niet door had: het is geen actiespel. Doel is om ONOPGEMERKT te werk te gaan.
4. Zie 3.
5. Zie 1.
6. Het is geen actiespel, het is een spel met opdrachten, en daar zijn de maps prima omheen gebouwd.
Verwijderd
Anders gooi je er maar 4x fsaa overheen of zo
En zoals RefriedNoodle al zei, het spel is bijna 3 jaar oud, wat had je dan verwacht, 15.0000 polygonen per character ofzo?
Tis een onwijs goed concept, en ik kijk uit naar Thief III
tja het is geen quake ofzo, het is namelijk bij dit spel helemaal niet de bedoeling om opgemerkt te worden en bewakers head on verrot te slaan.en de wapens werken voor geen meter
backstab hier en daar .. ala maar verder is het gericht op stealth. daarom heet het ook thief!
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Bijna alle minpunten die jij noemt hebben anders geen reet met gameplay te maken. Het spel was cool omdat het origineel was. Na al die fragspelletjes was het een keer een aangename afwisseling. Een afwisseling die we nu ook wel weer kunnen gebruiken, eigenlijk.Kwartjuh schreef op 13 augustus 2002 @ 20:00:
Ja, ok, ik zei al, het idee is goed.... Maar de gameplay zuigt gewoon... of niet???
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
RTCW Q3 UT you name it, moet je daar naar vragen Pica?JeanLucPicard schreef op 13 augustus 2002 @ 20:35:
Mag ik aan de topicstarter vragen wat voor spellen hij WEL leuk vind dan?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
ze zouden eigenlijk thief in huidige tijd moeten maken
lollies jattuh in de c1000!!!
Sttt, I was making a point hereCaptain Pervert schreef op 14 augustus 2002 @ 01:33:
[...]
RTCW Q3 UT you name it, moet je daar naar vragen Pica?
Maar dan moet hij wel reageren
Net als ik met CS doeVerwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 21:42:
soms moet je langs de graphics heen kijken mensen.
Anders gooi je er maar 4x fsaa overheen of zo.
In CS dood je poppetjes. Fraggen is een term voor hersenloze spelletjes.knarfyboy schreef op 14 augustus 2002 @ 23:06:
[...]
Net als ik met CS doe. Ook makkelijk voor fraggen van afstand
.
Verwijderd
ookal is het toch een fps, het is heel anders dan zijn andere soortgenoten, neem nou warcraft, heel anders bijv. total annihalation, dus ook andere mensen vinden het leuk
Verwijderd
En zoals JLP zich al afvroeg: als er geen discussie met/door de topicstarter gevoerd kan worden is er geen doel voor het topic ? Dicht
Algemene opmerking: binnenkort gaan we de slechte replies aanpakken
Dit topic is gesloten.
![]()