[GF2 MX] Paarse blokjes te zien als iets paars is...

Pagina: 1
Acties:

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:20
Ik heb al een tijdje last van een paarse bitmap (paarse blokkies) tijdens MS Flight Sim 2002 en veel andere games. Zelfs in 3D Mark komt dit voor.
Op een plek op het scherm waar het ook maar lichtelijk paars is komen die lelijke blokjes naar boven.
Iemand 't zelfde probleem? Heb ook es op Guru wat gevraagt, bleek de enige te zijn :(

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

overgeclocked?

• IceEyz
Nee, kheb niks aparts gedaan, was al vanaf het begin zo. Heb trouwens alle dets al geprobeerd, 23.11 loopt het best :D

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

te heet misschien?
ff de temps checken met een tooltje van je vidkaart, als je die hebt.
anders gewoon kijken of je je klauwen verbrand aan de GPU of het vidmemory.

edit:

Btw, voordat je me voor gek verklaart ofzow, zo van "me kaart is standaard en niet geOC'ed", een standaard geklokte kaart met standaard koeling "right from the shop" kan ook te heet zijn.
Mijn overbuurjongen had het laatst nog met zijn GF2MX400.
nieuwe fan+heatsink gaf een uitkomst.
kaart werkte weer perfect.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• IceEyz
Nee, sniet te heet. 't lijkt eerder iets zachtwarematigs, maar ik zou niet weten wat. Heb 'm er al es uit gehaald, ander oud TNT'tje erin, nergens last van. In gewoon Windows heb ik ook nergens last van. Pas als die iets moet doen, komen die lelijke blokkies omhoog.

Iemand anders misschien een idee?

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Virt schreef op 14 augustus 2002 @ 10:21:
Nee, sniet te heet. 't lijkt eerder iets zachtwarematigs, maar ik zou niet weten wat. Heb 'm er al es uit gehaald, ander oud TNT'tje erin, nergens last van. In gewoon Windows heb ik ook nergens last van. Pas als die iets moet doen, komen die lelijke blokkies omhoog.

Iemand anders misschien een idee?
Het lijkt jou een softwarematig probleem terwijl je met een andere kaart geen problemen had :?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

DeMoN schreef op 14 augustus 2002 @ 10:24:
[...]

Het lijkt jou een softwarematig probleem terwijl je met een andere kaart geen problemen had :?
Ja idd beetje tegenstrijdig, denk toch dat het een warmte probleem is hoor. Vooral ook omdat je zegt dat je de blokjes pas krijgt als je ie iets moet doen (dus als ie warmer wordt).

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Pagina: 1