Oproep aan de Planetarioners hier

Pagina: 1
Acties:

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Hey mijn Galaxy (10:15) wordt compleet vernietigt door 10:10.
Ik zelf ben helemaal plat nu (van 8 mil naar 1 is best zuur! :().

We hadden een NAP gesloten, maarjah voor de reset gaat men nog wel eens rare dingen doen.

Als je nix te doen hebt...kill 'n attack 10:10.
Vanavond gaan de meesten aanvallen van mij galaxy.

Doe anders ff een newsscan (als je erdoorheen komt).

Ik ben benieuwd of jullie willen meehelpen.
Bashen die handeeel!

Verwijderd

Eh, georgio.
Heb je enig idee waarom je aangevallen wordt?

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Wanneer komt de 3de reset nou?
Ik hoorde dat is snel kwam..
Dat hoopi k tenminste ook..

Wat een f*ck ronde zeg :(

• Aeon
  • Laatst online: 14-02 16:50
Allemaal VtS. Ik kan niet helpen.

Reset is nog geen datum voor aangekondigd. toch?

ÆON

----------------------
Murphy was an optimist

Verwijderd

Georgio: kijk s naar je galaxy Logo, en kijk s hoeveel galaxy members je hebt die in die alliance zitten.

Reden genoeg voor vts om aan te vallen.

Uhm, ik weet wel zeker dat de reset vaststaat: 1 november, 15.00u
hier is het aangekondigd:
http://bw.planetarion.com/forum/showthread.php?threadid=8781

Verwijderd

Ik ben CpV, kleine zusje van VtS. Ik zit in 11:6 dus alle Fury dudes gaan mij aanvallen (ook al is de rest VtS), komt er eentje mij aanvallen. HC van CpV gelijk fury waarschuwen en moet terugtrekken (130k van hem tegen 50k van mij, ikke ff blij :)

Verwijderd

Eh Mork: ook gij in CpV?
'k ook. Zit in 4:13

Verwijderd

En waarom is je hele galaxy in vacation mode...omdat ze bang zijn voor de aanvallen?

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
ASh dit topic was ik helemaal vergeten.

Onze GC werd ineens aardig gek...
Gelukkig is er nu een ander.

Verwijderd

Jaxx: Eigenlijk wel, de rest is uit VtS geschopt, en toen kwam fury ze schoppen omdat zij bovenaan galaxy rating wouden staan. (waarschijnlijk omdat fury bovenaan wou staan zijn ze uit VtS geschopt). En dat vind iedereen heel laam, en nu we 5de staan boeit het iedereen toch niet meer. Te veel laam aars acties, dus zijn we bijna allemaal gestopt (ik bouw alleen nog maar dingetjes).
Mork

Verwijderd

Heb mijn account al lang weg gegooit... Hoop dat er na de reset weer wat balans in zit...

Ex-C14A

14:8:8

Verwijderd

Door tweakers ben ik nu dus ook begonnen. Is wel grappig, steeds ff inloggen en klaar. Ben net begonnen dus begrijp nog niet alles.

Ik hoop niet dat, door die lame acties waar jullie het over hebben, planetarion al is doodgebloed.

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Ik kan geen pics vinden van dat spel.
Heeft iemand een url waar ik pics kan zien?

Thy will see the light...

Verwijderd

Mork:
lame wel.

Als die creators nou niet zo hadden lopen pielen met de settings...ik had op een gegeven moment 50% thieves...lullig voor je score hoor als ze alles gaan bijwerken.

Dan maar een reset...en ik verwacht dat de volgende ronde ook niet echt geweldig gaat worden.....

7th:
Game pix? Lijkt me niet echt interessant...
gewoon ff naar www.planetarion.com
Btw: reset is 1 november dussss...

• 7th

7th

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 21:42 schreef Jaxx het volgende:
Mork:
lame wel.

Als die creators nou niet zo hadden lopen pielen met de settings...ik had op een gegeven moment 50% thieves...lullig voor je score hoor als ze alles gaan bijwerken.

Dan maar een reset...en ik verwacht dat de volgende ronde ook niet echt geweldig gaat worden.....

7th:
Game pix? Lijkt me niet echt interessant...
gewoon ff naar www.planetarion.com
Btw: reset is 1 november dussss...[/quote]Die site geeft mij helemaal geen indruk over hoe het spel gaat of eruit ziet.

Verwijderd

7th:
Plaatjes wel dan?
Het gaat bij dit spel om bouwen/research/aanvallen/verdedigen. Er is niet echt een grafisch aspect. Naar de genoemde elementen gaat het vooral om een hoop geouwehoer is IRC, en om de samenwerking van verschillende planeten/galaxies.
Je moet het even spelen oom te kijken waarover het gaat.......

Echt aanradertje als je van pure strategie houdt.

• 7th

7th

Soort role-playing in irc ofzo?

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 oktober 2000 18:52 schreef 7th het volgende:
Soort role-playing in irc ofzo?[/quote]Eh nee, strategie.
Maar om de acties te coordineren wordt veel irc gebruikt..
Gewoon ff inschrijven, doet heus geen pijn, kost nix, en je merkt vanzelf of je het leuk vindt of niet

• Aeon
  • Laatst online: 14-02 16:50
Je zou het een Text based strategy game kunnen noemen.

binnenkort Reset.... *slik* Ik heb deze ronde niet alleen vrienden gemaakt....

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>[b]
Ik zelf ben helemaal plat nu (van 8 mil naar 1 is best zuur! :().[/quote]Oooh, dat valt nog mee.....Ik ben in de afgelopen weken van 40 miljoen weggehakt naar 18 miljoen.....Eerst een paar aanvallen door een aantal supergrote VTS-sukkers (150 mil of groter) en nu ben ik de restjes voor hun schoothondjes, de CPV......

Maar, het blijft een verschrikkelijk verslavende game....ook indrukwekkend als je je realiseert hoeveel spelers dat er zijn.....toch op zijn minst 15.000-20.000 actieve spelers (van de 30.000+ accounts)

Verwijderd

Nou nou nou niet zo mopperen....TFD was ooit heel groot en goed georganiseerd, maar ze hebben het zelf uit handen gegeven.

En je bent geen 18 mil maar 14.6

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 27 oktober 2000 15:41 schreef Jaxx het volgende:
Nou nou nou niet zo mopperen....TFD was ooit heel groot en goed georganiseerd, maar ze hebben het zelf uit handen gegeven.

En je bent geen 18 mil maar 14.6[/quote]Klopt, TFD was een prima alliance tot een zekere score, daarna heb je toch andere alliances nodig.

BTW, mijn current score is nu:18.562.120 dussuh, ik weet niet wie jij voor ogen hebt, maar ik zou je kgb-chef ontslaan :-)

Verwijderd

hmz hehe, d8 dat jij Zyborghia was...niet dus.

/me ontslaat zichzelf ;)

Verwijderd

hehe.....ik snap de link....maar in planetarion ben ik die andere italiaan in de TFD :)

Verwijderd

Borgia en M********** kennen mekaar wel goed... toeval?
Of is 't je farm ;)
Pagina: 1