Toon posts:

AMD XP 1600+ Te heet?

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een AMD Athlon XP 1600+ @ 1,4Ghz (dus nog niet eens OC :z ) Hij draait stressed op 60-65grC :'( . Als ik die topics lees over cpu's die totaal oc zij en dan nog maar 40grC maken :Z met een fatsoenlijke koeller, dan denk ik dat ik hier iets fout heb gedaan. Wie kan mij helpen?

Specs:
AMD Athlon XP 1600+ @ 1,4Ghz
Coolermaster Silent met 70x70 fan
Asus A7V266 Mobo
2x Coolermaster case fan (uitblazend)

thanx. ;)

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Mijn XP 1600+ zit ook al aan de 50 graden als hij niet oc'd is. Maar dan is 60-65 wel erg veel. Even denken...
Weet je zeker dat die temp klopt?
Heb je ervoor gezord dat er een luchtstroming in de kast ontstaat? Dus niet 2 fans die naar buiten blazen, maar 1 die onderin naar binnen blaast en 1 bovenin naar buiten?
Is die coolermaster silent cooler wel geschikt voor een 1600+?
Misschien een iets snellere fan erop of een beter koelblok?

En het is momenteel erg warm, dus alle cpu's in het land zijn nu iets warmer dan normaal. ;)

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

zal wel weer een foutje zijn van asus :)
die geeft meestal te hoge tempraturen aan.
probeer eens de nieuwste bios voor je mobo, want daar is het meestal wel bij opgelost :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
Mijn sensor heeft daar ook wel eens last van :)

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 17:48

The Deaken

Nexus

Heb je alles goed geinstalleerd? Koelpasta niet vergeten zit de koeler er wel goed op..
60-65 graden is idd wel een beetje te veel van het goede (als je warmte goed kan noemen :) ) maar het komt ook wel voor dat de programma's waarmee je temperaturen uitleest niet helemaal kloppen (of helemaal niet).
Kijk alles nog even een keer goed na en anders moet er toch een ander koelertje op want het is per kast en per computer heel verschillend hoe de temperaturen zijn met nagenoeg dezelfde onderdelen..
succes

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Verwijderd

Topicstarter
De temp van de proc klopt wel 2 verschillende mobos gehad en steeds rond de 60grC.
Verder is de airflow goed in de kast, je voelt hem voor de lucht naar binnen zuigen langs de cooling fan voorbij en dan naarbuiten.
bios is de laatste nieuwe en lees de temps uit met I-Panel en eventueel met bios.

Verwijderd

Topicstarter
Nog iets die coolingfan van coolermaster van mij regelt zijn toeren zelf, er zit een temp. opnemer op die de fan regelt. Dus na een tijdje q3 uuu 5 a 10 min. Begint hij op max toeren te draaien en toert niet meer af.

Verwijderd

Topicstarter
Zou de temp ook zakken met de Arctic Silver koelpasta of is gewoone koelpasta van Cooler Master gewoon goed en ligt het daar niet aan?

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 07:45
dupke, er is ook zoiets als een EDIT knopje :)

en maybe zit je cpu koeler er gewoon niet helemaal goed op? en doe maar eens even ARTIC SILVER erop! :) das wel zo fijn...werkt wat beter dan de standaard koelprut van Coolermaster

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• tisloafp
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-01 13:56
Het zou ook kunnen dat je teveel koelpasta erop hebt gesmeerd, het werkt dan isolerend.
Je moet de koelprut heel goed uitsmeren. Het hoeft alleen maar de onefenheden te egaliseren, alles wat er extra op zit drijft de temp alleen maar op.

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem gehad met een 1700+ , ten eerste is het zo dat je mobo altijd de temperatuur aangeeft van de plek onder de processor onder de core, dus NIET de exacte core temperatuur, deze ligt er meestal nog zon 15-20 graden boven. vandaar dat geen enkel athlon mobo een precieze temperatuur kan weergeven. iedergeval een temperatuur die een mobo aangeeft is netjes als het maar onder de 50 tot max 55 aangeeft. als ie bij mij warmer wordt, dan gaat alles flippen, heel vaag: rare keybord input in bijvoorbeeld thps3 en nog vreemder wordt het als ik een potje CS ga spelen, dan gaat verbinding naar 0.0 kbps, verder internet verkeer doet het wel. maargoed
om het probleem op te lossen is makkelijker dan je denkt: ik heb ervaren dat je met gemak het core voltage omlaag kan gooien tot zon 1.550 volt. mijn athlonxp 1700+ blijft nog zeer stabiel draaien. ik heb voordat ik dit doorhad verschilllende koelers geprobeert en kast open gezet en dergelijke, maar dat hielp niet veel.
ik hoop dat je hier wat eraan hebt.

trouwens yonni, koelpasta maakt weinig uit, het is leuk voor die paar graadjes, maar daar haal je niet gigantisch de temp naar beneden

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 21:27:
ik heb hetzelfde probleem gehad met een 1700+ , ten eerste is het zo dat je mobo altijd de temperatuur aangeeft van de plek onder de processor onder de core, dus NIET de exacte core temperatuur, deze ligt er meestal nog zon 15-20 graden boven. vandaar dat geen enkel athlon mobo een precieze temperatuur kan weergeven.(dupke: AMD Athlon XP's hebben een temp. sensor in de cpu) iedergeval een temperatuur die een mobo aangeeft is netjes als het maar onder de 50 tot max 55 aangeeft. als ie bij mij warmer wordt, dan gaat alles flippen, heel vaag: rare keybord input in bijvoorbeeld thps3 en nog vreemder wordt het als ik een potje CS ga spelen, dan gaat verbinding naar 0.0 kbps, verder internet verkeer doet het wel. maargoed
om het probleem op te lossen is makkelijker dan je denkt: ik heb ervaren dat je met gemak het core voltage omlaag kan gooien tot zon 1.550 volt. mijn athlonxp 1700+ blijft nog zeer stabiel draaien. ik heb voordat ik dit doorhad verschilllende koelers geprobeert en kast open gezet en dergelijke, maar dat hielp niet veel.
ik hoop dat je hier wat eraan hebt.

trouwens yonni, koelpasta maakt weinig uit, het is leuk voor die paar graadjes, maar daar haal je niet gigantisch de temp naar beneden

Verwijderd

eej, kheb hetzelfde probreem gehad! Khad hier op het forum ook een gepost, maar die werd meteen gesloten....
wat blijkt dus (ben er 5 min geleden achtergekomen), mijn cpu-koeler zat verstopt met stof. Toen was mijn idle temp 57 en stressed 65. Nu is ie idle 44 en stressed.. nog niet getest...

Dam, ben trots op mezelf: ben nl. een 'normale' gebruiker ;)

kheb trouwens een xp 1700 met een molex cooler, ook de RMP stijgde na schoonmaken van 4000 naar 4500

Verwijderd

Topicstarter
Gonarch schreef op 13 augustus 2002 @ 20:25:
Het zou ook kunnen dat je teveel koelpasta erop hebt gesmeerd, het werkt dan isolerend.
Je moet de koelprut heel goed uitsmeren. Het hoeft alleen maar de onefenheden te egaliseren, alles wat er extra op zit drijft de temp alleen maar op.
Ik heb nu de koelpasta (gewone 'prut' volgens jullie) er zeer dun over de core uitgesmeert, tot een film laagje. Nu heb ik zonder de 2 case fan's aan te zetten 61C. stressed en 58C. idle. Dus jongens (en of meisjes) we hebben al een vooruitgang geboekt!

Whats next??!!

Verwijderd

Topicstarter
Raden jullie mij misschien een andere cpu cooler aan????
En welke is prijstechnisch een goeie?

Let me know.

Gretzzzz
Dupke

Verwijderd

Asus A7V266 met Zalman CNPS6000CU in A-open HQ08 midi tower.
Geen casefans en kast open = 57 graden/ in de winter 42 met de kast open en 48 dicht.

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

LIan Li PC 60 front fans op laagste stand
Alpha 8045T met Papst NGM
op een Xp 1600+ @ 1900+ @ 1.85 V @ 50 graad stressed
op een asus A7V266E

Van klussen krijg je grijze haren

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 23:52:
Asus A7V266 met Zalman CNPS6000CU in A-open HQ08 midi tower.
Geen casefans en kast open = 57 graden/ in de winter 42 met de kast open en 48 dicht.
zo'n Zalman CNPS6000CU is die een beetje stil of is dat ook zo'n herrie schupper als de vulcano dragon orb III?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 09:02:
[...]

zo'n Zalman CNPS6000CU is die een beetje stil of is dat ook zo'n herrie schupper als de vulcano dragon orb III?
Zalman is the king of slilence.. Verder raad ik je aan die coolermaster eraf te halen. Is een te slap koelertje voor je proc. Zalman zou idd beter zijn als je het stil wil hebben.
Mijn XP1600+:
40 idle/46stressed. Koeler: Alpha 8045 + Papst 40cfm. OC: 1674Mhz @ 1,94V.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 09:15:
[...]

Zalman is the king of slilence.. Verder raad ik je aan die coolermaster eraf te halen. Is een te slap koelertje voor je proc. Zalman zou idd beter zijn als je het stil wil hebben.
Mijn XP1600+:
Is de Alpha 8045 alleen het koelblock of is het een kompleete koeller?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 09:15:
[...]

Mijn XP1600+:
En je XP 1600+ op 1674Mhz Dat heb je zeker niet met alleen de FSB omhoogschroeven gedaan wel?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 09:50:
[...]

En je XP 1600+ op 1674Mhz Dat heb je zeker niet met alleen de FSB omhoogschroeven gedaan wel?
Nee, unlocken. Heb ik eindelijk een dik oc sys, dan moet ik unlocken ook natuurlijk ;) Heb ook een vmod alleen benut ik die niet helemaal. Fan is te slap. Maar heb volgende week water koeling. Es kijken hoever die XP wil >:)
Die alpha is alleen de heatsink. Ik heb de 1 na sterkste papst erop zitten. Ben slecht in codes, maar het is een 40cfm fan. Best stil nog. Stiller als mijn delta 80 @ 7V en koelt evengoed. Dan nog 5 case fans. Geen herrie dingen hoor. Redelijk stille fannetjes.

Edit: 9,5 x 175Mhz heb ik btw. MBM maakt daar 1674 van. Tis eigenlijk 1663Mhz, maar je fsb is niet precies 175, ietsie meer eigenlijk (afrondingen)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 09:53:
[...]

Nee, unlocken. Heb ik eindelijk een dik oc sys, dan moet ik unlocken ook natuurlijk ;) Heb ook een vmod alleen benut ik die niet helemaal. Fan is te slap. Maar heb volgende week water koeling. Es kijken hoever die XP wil >:)
Die alpha is alleen de heatsink. Ik heb de 1 na sterkste papst erop zitten. Ben slecht in codes, maar het is een 40cfm fan. Best stil nog. Stiller als mijn delta 80 @ 7V en koelt evengoed. Dan nog 5 case fans. Geen herrie dingen hoor. Redelijk stille fannetjes.

Edit: 9,5 x 175Mhz heb ik btw. MBM maakt daar 1674 van. Tis eigenlijk 1663Mhz, maar je fsb is niet precies 175, ietsie meer eigenlijk (afrondingen)
Over het unlocken van een xp cpu heb ik ook al veel gelezen maar dat lijkt me nix voor mij met plakkertjes afplakken en dan met lijm en zilver lak over de proc heen gaan. Ik denk dat ik daar nix van zal bakken.
Of heb jij het anders gedaan?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 10:26:
[...]

Over het unlocken van een xp cpu heb ik ook al veel gelezen maar dat lijkt me nix voor mij met plakkertjes afplakken en dan met lijm en zilver lak over de proc heen gaan. Ik denk dat ik daar nix van zal bakken.
Of heb jij het anders gedaan?
Nee, gewoon met plakband afplakken. Het lijkt moeilijk. Ik had eerst ook zoiets van "nah".... Maar ik dacht, ik probeer het gewoon. En het is echt een eitje. Het moeilijkste is het afplakken. Verder opletten dat je ff ontvet van te voren. En ja, het kost je wel een uurtje om het te doen. Ga je haasten dan lukt het zeker niet.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-02 22:27

FastBunny

Give it the Works !

*zucht*

Athlon;s worden nu eenmaal warm. En met een standaard koeler (zeker een silent model!) worden gewoon warm. Mijn Xp1700 @ 1540mhz = 1800+ wordt stressed ook rond de 60 graden. Met een standaard coolermaster koelertje. En een A7V266 plank, en NERGENS problemen mee. Zelden zo'n stabiele bak gehad als deze. Kan echt geen kwaad hoor :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

FastBunny schreef op 14 augustus 2002 @ 11:31:
*zucht*

Athlon;s worden nu eenmaal warm. En met een standaard koeler (zeker een silent model!) worden gewoon warm. Mijn Xp1700 @ 1540mhz = 1800+ wordt stressed ook rond de 60 graden. Met een standaard coolermaster koelertje. En een A7V266 plank, en NERGENS problemen mee. Zelden zo'n stabiele bak gehad als deze. Kan echt geen kwaad hoor :)
Een hoop mensen stellen hogere eisen aan hun systeem dan jij. Jij vind 60 graden geen probleem. Als mijn proc 60 graden is moet er duidelijk wat gebeuren. Ik vind dat veels te warm namelijk. En mijn proc wil niet eens draaien bij die temperatuur (overclocked dan). Nu heb ik ook een "oude" 1600+. De nieuwere zullen daar minder last van hebben.
Overigens zal hij bij normaal gebruik niet boven die 60 graden komen. Maar als je hem echt gaat stressen met Burnk7 wordt hij wel iets warmer denk ik. Of heb je die 60 graden tijdens burnk7 gemeten?

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 11:56:
[...]

Een hoop mensen stellen hogere eisen aan hun systeem dan jij. Jij vind 60 graden geen probleem. Als mijn proc 60 graden is moet er duidelijk wat gebeuren. Ik vind dat veels te warm namelijk. En mijn proc wil niet eens draaien bij die temperatuur (overclocked dan). Nu heb ik ook een "oude" 1600+. De nieuwere zullen daar minder last van hebben.
Overigens zal hij bij normaal gebruik niet boven die 60 graden komen. Maar als je hem echt gaat stressen met Burnk7 wordt hij wel iets warmer denk ik. Of heb je die 60 graden tijdens burnk7 gemeten?
ECCp }:O koe fulltime aanstaan :)

Maar dan moet je een goede koeler kopen als je het te warm vind, feit is dat ie het gewoon aankan. Maar een silent koeler klinkt leuk, maar die maakt minder toeren en koelt dus ook minder, Tenzij je een super koelblok eronderzet. Maar tis of warmer en stiller of koeler en luidruchtiger normaal gesproken :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 11:29:
[...]

Nee, gewoon met plakband afplakken. Het lijkt moeilijk. Ik had eerst ook zoiets van "nah".... Maar ik dacht, ik probeer het gewoon. En het is echt een eitje. Het moeilijkste is het afplakken. Verder opletten dat je ff ontvet van te voren. En ja, het kost je wel een uurtje om het te doen. Ga je haasten dan lukt het zeker niet.
Heb jij misschien nog zo'n uitleg om hem te unlocken?
misschien een link? kan ik er nog eens naar kijken en overwegen om hem te unlocken. :*)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 21:27:
ik heb hetzelfde probleem gehad met een 1700+ , ten eerste is het zo dat je mobo altijd de temperatuur aangeeft van de plek onder de processor onder de core, dus NIET de exacte core temperatuur, deze ligt er meestal nog zon 15-20 graden boven. vandaar dat geen enkel athlon mobo een precieze temperatuur kan weergeven.
Kuch.... de Athlon XP's hebben een interne diode die de temperatuur meet. Deze is dus wel precies tov de weerstand in je socket voet.

Verwijderd

toen ik mijn AMD Athlon XP 1700+ 1.47 GHz kocht met standaard coolermaster cooler werd ie 55 graden. dus de jouwe word wel erug warm. try anders een Coolermaster HHC-001 daar haalde ik de temp naar 45 graden met OC :)

Verwijderd

FastBunny schreef op 14 augustus 2002 @ 12:02:
[...]

ECCp }:O koe fulltime aanstaan :)

Maar dan moet je een goede koeler kopen als je het te warm vind, feit is dat ie het gewoon aankan. Maar een silent koeler klinkt leuk, maar die maakt minder toeren en koelt dus ook minder, Tenzij je een super koelblok eronderzet. Maar tis of warmer en stiller of koeler en luidruchtiger normaal gesproken :)
Ik heb een Alpha + Papst, goed genoeg? Met die combo heb ik waarschijnlijk ook de koudste XP op GoT. ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 12:06:
[...]

misschien een link? kan ik er nog eens naar kijken en overwegen om hem te unlocken. :*)
www.google.com ;)

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 12:23:
[...]

Kuch.... de Athlon XP's hebben een interne diode die de temperatuur meet. Deze is dus wel precies tov de weerstand in je socket voet.
kuch, waarom hebben dan Asus moederborden altijd hogere temps dan andere borden, kuch ?

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

FastBunny schreef op 14 augustus 2002 @ 16:12:
[...]

kuch, waarom hebben dan Asus moederborden altijd hogere temps dan andere borden, kuch ?
omdat de temp sensor standaard een te hoge waarde aangeeft (schijnt tussen de 5 en de 10 graad te schelen).

Van klussen krijg je grijze haren

Verwijderd

FastBunny schreef op 14 augustus 2002 @ 16:12:
[...]

Die diode en de gewone sensor zijn wel anders. Alleen epox heeft dat tot nu toe. Asus heeft gewoon de normale sensor. En die van asus zijn niet precies genoeg. Dat is alles..

Verwijderd

Ik heb een Alpha + Papst, goed genoeg? Met die combo heb ik waarschijnlijk ook de koudste XP op GoT.
Met mn dragon orb 3 7000 RPm koeler en mn xp 1700+ @ 1520 (11*138) draait ie stressed 48 Graden
idle kan wel eens zakken tot 36 graden
IS die van jou dan nog koeler???

edit:

Op dit moment is ie maar 45 Graden de de chipset 40
draait al sinde 3 dagen op ogr25 >:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 10:40:
[...]

Met mn dragon orb 3 7000 RPm koeler en mn xp 1700+ @ 1520 (11*138) draait ie stressed 48 Graden
idle kan wel eens zakken tot 36 graden
IS die van jou dan nog koeler???

edit:
Op dit moment is ie maar 45 Graden de de chipset 40
draait al sinde 3 dagen op ogr25 >:)
XP1600+ @ 1674Mhz 46 graden na 10 uur burnk7. Is wel warmer, maar ik heb een vmod (1,94V) en een flinke overclock voor mijn proc (oude 1600+). Jou dragon maakt een takkeherrie. Die van mij hoor je net aan. Net als elke andere normale koeler. Laten we zeggen dat hij geluid maakt, meer niet..

Edit: met de koudste XP bedoelde ik wel een 1600+ met lucht he. Niet met water.

Edit2: Met mn Delt 80HP er op wordt hij 29 graden idle op 1400Mhz (=standaard). Stessed weet ik niet. Met die fan kom ik ook op 1750Mhz. Niet slecht voor een 1600+ AGKGA core toch?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 15:53:
[...]

XP1600+ @ 1674Mhz 46 graden na 10 uur burnk7. Is wel warmer, maar ik heb een vmod (1,94V) en een flinke overclock voor mijn proc (oude 1600+). Jou dragon maakt een takkeherrie. Die van mij hoor je net aan. Net als elke andere normale koeler. Laten we zeggen dat hij geluid maakt, meer niet..

Edit: met de koudste XP bedoelde ik wel een 1600+ met lucht he. Niet met water.

Edit2: Met mn Delt 80HP er op wordt hij 29 graden idle op 1400Mhz (=standaard). Stessed weet ik niet. Met die fan kom ik ook op 1750Mhz. Niet slecht voor een 1600+ AGKGA core toch?
Vraagje : waarmee heb jij je xp ge-unlockt?
Heb jij ook zo'n unlock kit gekocht?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 16:47:
[...]

Vraagje : waarmee heb jij je xp ge-unlockt?
Heb jij ook zo'n unlock kit gekocht?
Met bison electro (ijzerwaren zaak), penseel, plakband, wasbenzine en een hoop geduld ;)

• Schiksie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-05-2022
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
dupke schreef op 14 augustus 2002 @ 12:06:
[...]

misschien een link? kan ik er nog eens naar kijken en overwegen om hem te unlocken.
FAQ :

nieuws: Tom's Hardware Guide unlockt de Athlon XP
nieuws: Athlon XP unlocking guide
nieuws: AMD Athlon XP overclocking

Antec Sonata II, AsRock 939Dual, Atl Venice 64 3500+, Zalman CNPS7000B-ALCU, Asus AX800 PRO 256 TVD, 2*512 Kingston PC3200 DDR, CDRW Lite On LTR-52246S, Lite On DVD 16/48, Maxtor 300Gb D-Max 10 + Maxtor 120 (U133), 2*3Com 3C905B TX PCI 10/100Mbit

Verwijderd

:'(, ik had gister een hele vette koeler gekocht en op me amd 1600 gezet en hij werd 85 graden en de koelblok met digitaale meter op gemeten werd 70 graden :( hij word altijd veelte heet dus ik ga ene water koeling bouwen ben er zat van

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 17:36:
:'(, ik had gister een hele vette koeler gekocht en op me amd 1600 gezet en hij werd 85 graden en de koelblok met digitaale meter op gemeten werd 70 graden :( hij word altijd veelte heet dus ik ga ene water koeling bouwen ben er zat van
Wel goed erop gezet? 85 graden, woei! Was wel spannend zeker? :D

En wat is een hele vette koeler volgens jou?

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ja, was dat een Alpha PAL8045 of een Swiftech MCX462 met een 80mm fan erop, of was het iets van coolermaster?
Ik heb nu een Alpha PAL6035 en ik zit bij normaal gebruik op 52 graden en stressed gaat ie richting de 55-60. Ik moet wel zeggen dat er 7 casefans in de kast zitten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 21:11:
[...]

Wel goed erop gezet? 85 graden, woei! Was wel spannend zeker? :D

En wat is een hele vette koeler volgens jou?
hij zat er wel goed op want het koelblok was ook zo heet gemeten :P met externe apperatuur, een vette koeling bedoel ik zoon koelblok met een 80mm fan er op(verloopje)

Verwijderd

Topicstarter
Schiksie schreef op 15 augustus 2002 @ 17:12:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
dupke schreef op 14 augustus 2002 @ 12:06:
[...]

misschien een link? kan ik er nog eens naar kijken en overwegen om hem te unlocken.

[...]

FAQ :

nieuws: Tom's Hardware Guide unlockt de Athlon XP
nieuws: Athlon XP unlocking guide
nieuws: AMD Athlon XP overclocking
Thanx. _/-\o_
Zo werkt het als je iets vraagt. Niet zoals kijk hier of daa en zoek de FAQ.
Ben er nog niet zo in thuis dus een beetje hulp is altijd welkom......

Verwijderd

Adminbreak:
Dupke: zou je aub even de FAQ willen lezen? Daar staat in dat er zoiets bestaat als een edit knopje, en ook dat je gewoon ontopic moet blijven. Ik heb dan ook jouw reactie over die modpoints weggehaald. Het is hier geen chatkanaal.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 14:59:
<font color="red">Adminbreak:<br>Dupke: zou je aub even de FAQ willen lezen? Daar staat in dat er zoiets bestaat als een edit knopje, en ook dat je gewoon ontopic moet blijven. Ik heb dan ook jouw reactie over die modpoints weggehaald. Het is hier geen chatkanaal.</font>
Goed goed dit is de eerste keer dat ik een topic open sorry.
Maar goed dat wil niet zeggen dat ik de FAQ en/of de regels moet lezen.

Dus deze topic mag op slot.

Bedankt voor de reacties.
Pagina: 1