Ik ben sinds kort in het bezit gekomen van een 386-laptop. Nu staat er software van Thunderbird (antivirus partition 6.38) op die bij opstarten de melding: "Checking bootsector CRC--> Failed System might be infected. Continue? Y/N" geeft. Er zit een HD in van 60MB en 2MB geheugen. Verder schijnt er iets te draaien (Quarterdeck Expanded Memory Manager en Quarterdeck Stealth D*Space en Smartdrv.exe?) dat er kennelijk voor zorgt dat de HD wordt gecomprimeerd, er is nl. 106MB gebruikt en nog 60 vrij...
Nu krijg ik bij het draaien van sommige progjes de melding: " A system error has been encountered, err code 21, disk drive not ready, insert disk in appropriate disk drive". Ik heb het idee dat de foutmelding iets te maken heeft met bovenstaande. Iemand een idee?
Nu krijg ik bij het draaien van sommige progjes de melding: " A system error has been encountered, err code 21, disk drive not ready, insert disk in appropriate disk drive". Ik heb het idee dat de foutmelding iets te maken heeft met bovenstaande. Iemand een idee?