Het is misschien een stomme vraag, maar is het mogelijk om twee grafische kaarten in je pc te hebben, en dan dus twee monitoren eropaan sluiten, met gewoon allebei het zelfde beeld !
http://gathering.tweakers.net/forum/find
http://www.google.nl
[search=dual monitor] (doet niets, want search is nog brak)
[google=dual monitor]
En >> FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (8/08/02)
http://www.google.nl
[search=dual monitor] (doet niets, want search is nog brak)
[google=dual monitor]
En >> FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (8/08/02)
Verwijderd
ja, dat kan, maar waarvoor wil je dat doen?
Gewoon voor de lol of heeft het ook nog een functie??
Gewoon voor de lol of heeft het ook nog een functie??
Ik hoef geen Dual monitor grafische kaart, maar ik vraag of het ook kan met twee grafische kaart, dan lijkt het me leuk
Verwijderd
je kan ook op een grafische kaart twee monitoren aansluiten afhankelijk van welke kaart je hebt. Sommige grafische kaarten ondersteunen de optie dual monitor wat er voor zorgt dat je hetzelfde te zien krijgt op twee monitoren. Maar waarvoor zou je dat willen gebruiken??
Hoezo lijkt het je dan wel leuk?
Je hebt ut zelfde resultaat als met dual monitor. Dus waarom zou het 'leuker' zijn met twee grafische kaarten? Je bent alleen al een IRQ meer kwijt...
Hoezo lijkt het je dan wel leuk?
Je hebt ut zelfde resultaat als met dual monitor. Dus waarom zou het 'leuker' zijn met twee grafische kaarten? Je bent alleen al een IRQ meer kwijt...
Als je op beide monitoren hetzelfde beeld wil kan je ook een monitorkabel splitter kopen. Dan zie je hetzelfde, alleen wordt de kwaliteit ietsje lager.
maar hoe is mogelijk om het te doen, gewoon op elk grafische kaart een monitor aansluiten, krijg geen last dat de ene kaart de andere in de weg zit?
Nee, je zou misschien in je bios wat moeten veranderen. Ik heb hier een ati kaart van 32 mb en een s3 trio 64+ van 2 mb. Gaat perfect, alleen ik moest de pcikaart (die trio 64+) als primair zetten anders kon ie de s3 niet starten.Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 18:49:
maar hoe is mogelijk om het te doen, gewoon op elk grafische kaart een monitor aansluiten, krijg geen last dat de ene kaart de andere in de weg zit?
Nee, maar dan wordt een Windows desktop wel uitgebreid naar de volgende vidkaart. Je krijgt niet hetzelfde op beide kaarten! Je moet dan in je bios instellen of als primaire vidkaart de pci of agp kaart moet worden gebruikt.Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 18:49:
Als je hetzelfde op 2 monitoren wil moet je een videokaart met 2 VGA aansluitingen hebben die die optie bied, op gewoon een splitterdoos die dat kan.
Ff zelf zoeken mag ook wel
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Nee hoor. Bij Windows kan je kiezen tussen een uitbreiding en een kloon van je scherm.W3ird_N3rd schreef op 13 augustus 2002 @ 18:55:
[...]
Nee, maar dan wordt een Windows desktop wel uitgebreid naar de volgende vidkaart. Je krijgt niet hetzelfde op beide kaarten! Je moet dan in je bios instellen of als primaire vidkaart de pci of agp kaart moet worden gebruikt.
Als je hetzelfde op 2 monitoren wil moet je een videokaart met 2 VGA aansluitingen hebben die die optie bied, op gewoon een splitterdoos die dat kan.
Ff zelf zoeken mag ook wel
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Werkt gewoon, kan het uitbouwen tot zoveel sloten je in je pc hebt.
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Vertel eens waar die optie zit dan.The Dolf schreef op 13 augustus 2002 @ 18:57:
[...]
Nee hoor. Bij Windows kan je kiezen tussen een uitbreiding en een kloon van je scherm.
Onder Win98
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Verwijderd
nee dat is alleen als je een nvidia of matrox kaart hebt met twinview (nview) of dualviewThe Dolf schreef op 13 augustus 2002 @ 18:57:
[...]
Nee hoor. Bij Windows kan je kiezen tussen een uitbreiding en een kloon van je scherm.
edit:
zit bij de detonator drivers
zit bij de detonator drivers
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()