Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

grootst mogelijke onzin op +3

Pagina: 1
Acties:

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik had deze post al vrij snel opgemerkt. Ik dacht: wat een onzin. Ik had echter gehoopt dat iedereen dat wel zou inzien en dat hij snel naar 0 zou gaan, maar hij ging juist naar +2. Toen heb ik maar een reactie geplaatst om uit te leggen waarom het zo'n onzin is. Maar (ruim) daarna wordt die onzinpost ook nog op +3 gezet! kwonniegoe.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
En nou wordt mijn reactie die ik zelf op +2 gepost had naar 1 teruggezet.

<font size=7>Hulp !</font>

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
En nu sta ik op 0! En MetalStef op +4!

<font size=10>HELLUP!</font>

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Thunderbirds are go. :)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Dank je. Wie wil er nog meer helpen, want het deugt nog steeds niet.

Voor het gemak ook nog een link naar mijn post.
----------
Zoals Xafer in de volgende post aangeeft volgt nu een triest stukje frustratie-uiting (voor zover de vorige twee posts dat al niet waren). U bent gewaarschuwd.

En voor wie het zich afvraagt waarom ik mijn post gedaan heb maar niet reageer op die 85 Hz monitor refresh rate, terwijl beide al 100x aan de orde zijn geweest:
Ik had mijn post al helemaal niet willen doen, maar vanwege de foute moderatie van MetalStef's post was wat uitleg blijkbaar toch noodzakelijk dus gaf ik het toch maar. Maar als je dan vervolgens zulke kanker-moderaties en reacties over je heen krijgt dan kunnen alle die domme onbenullen voor mijn part ook verrekken.

* irrelevant humeur is voor vandaag goed verpest :(
--------------
Het valt me wel op dat ik de laatste tijd vooral bezig ben mensen die iets niet snappen uitleg te geven. En het helpt geen z*k. Het wordt alleen maar erger. Misschien had remedy wel gelijk met zijn "Niveau t.net rampzalig" thread. :r

Verwijderd

:r

zielig gewoon !

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Je hebt gelijk. Ik overdrijf, wind me teveel op, ga teveel uit van een enkel incident.
Ik was waarschijnlijk de hele dag al in een slecht humeur, en dan komt er zoiets en draaf ik te ver door.

Maar ik sta er wel achter dat ik er erg teleurgesteld in ben hoeveel mensen het verhaal van MetalStef als zoete koek slikken en mijn eenvoudige uitleg (toch zeker in het stukje edit dat ik in vette letters heb gezet) totaal niet snappen.

Nogmaals: ik wind me teveel op en het zal wel een incident ipv een trend zijn, maar ik hoop toch zeker dat het niet te vaak meer gebeurt.

Verwijderd

Irrelevant: jij heb elke dag wel iets nieuws te zeuren over t.net modden, als je er niet tegen kan dat iemand anders meer punten krijgt ga je toch naar een andere site?

Verwijderd

Ok maar als je dus alles leest wat er staat dan snap je waarom zijn verhaal zo hoog staat. En vooral het verhaal boven hem lezen.

En jij schrijft dat je ogen niets ziet alleen pixels ?
Is ook fout, het enige wat je ogen "ziet" is licht reflectie.(van die pixels van jou ? :)) Daarom zie je 's nachts ook niets terwijl er wel wat kan zijn.
Maar dat hele discussie over ogen etc.laat ik liever over aan deskundigen.

Ik heb net een oog arts gemaild, als ik zinnig antwoord krijg dan post ik die wel hier.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
reactie op RollerCoaster:
Ja, voor 25% heb je wel gelijk. Het grootste deel is gewoon normaal wat hier in dit forum volgens mij zou moeten gebeuren, maar nog veel te weinig gebeurt, maar er zit zeker ook gezeur tussen.
Ik hoop toch dat je het met me eens bent dat de post waarmee ik deze thread opende een normale post was en dat ik daarna pas te ver ging, of vond je dat ook gezeur? Ik hoop het niet, want in dat geval heb ik wel gelijk dat het niveau slecht is. (Voel je niet meteen beledigd als het toch zo is)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik denk dat Irrelevant meer baalt omdat onzin blijkbaar toch wordt gewaardeerd en vervolgens wordt geïmiteerd door anderen. Op den duur zullen leugens voor waarheid doorgaan.

Aan de andere kant, als hij erin slaagd een Superieure uitleg te geven en later mensen zijn uitleg zien gebruiken, dan geeft dat voor hem een goed gevoel.

Tweakers.net is ondanks moderatie wel een site waarbij je veel teenruimte in je schoenen nodig hebt.

* Delerium heeft zowiezo kromme tenen :) door de toestand van de wereld (door G.J.B. Hilterman).

Verwijderd

Tja, ik denk ook dat er mensen zijn met een netwerk thuis die zichzelf dan gaan overwaarderen, een andere account op andere computer, of vrienden bij elkaar.

Ik vind ook dat je niet op basis van je Tweakotine kan modden, maar op je Karma.

N e ways, doordat mod. systeem hier gaan mensen soms ook proberen iets zinnigs te melden (zoals MetalStef) terwijl ze er totaal geen verstand van hebben of gwoon lullen.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
reactie op Xafer 15:14 :
Ik snap het nog steeds niet. Volgens mij plaatst sc0rn een goede reactie met<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Mag ik even opmerken dat je het verschil tussen 70 en 100 fps WEL DEGELIJK merkt? OK, je ogen kunnen geen verschil meer meten maar in bijv. Quake 3 kunnen sommige speciale bewegingen [...] makkelijker uitgevoerd worden als je meer fps hebt, bij voorkeur zelfs 124 of meer (!!!). [...]
Bovendien wil een timedemo van 70 fps zeggen dat je framerate GEMIDDELD 70 fps is en dat het goed kan dat hij in een hevig gevecht zakt tot onder de 50 fps.
[...][/quote]Dan zegt MetalStef<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Daar wil ik nog aan toevoegen dat je visuele cortex (dat stukje hersens waar alles verwerkt wordt wat je ogen zien) niet meer dan pak-m-beet 30 tot 40 FPS kunnen zien.[/quote]Zoals ik aangaf gebruikt hij de verkeerde getallen, maar in principe heeft hij gelijk. Het is echter precies hetzelfde als wat sc0rn ook al bedoelde met "OK, je ogen kunnen geen verschil meer meten". Het is een aanvulling, maar waarom dat +3 of +4 waard is zie ik niet, ook al door die foute getallen.
Vervolgens komt er zoveel onzin (zoals uitgelgd) dat zijn post als geheel eigenlijk op 0 zou moeten om mensen duidelijk te maken dat het onzin is. Geef je +2 of hoger dan zullen mensen gaan denken dat het waar is.
------------
Over deel 2 van je post:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>En jij schrijft dat je ogen niets ziet alleen pixels ?
Is ook fout, het enige wat je ogen "ziet" is licht reflectie.(van die pixels van jou ? )[/quote]Hoezo reflectie? Ze zien alleen licht. Dat licht valt "rechtstreeks" (via hoornvlies, lens, ooglichaam) op je netvlies. Pixels waren een vergelijking voor kegeltjes en staafjes op het netvlies.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Daarom zie je 's nachts ook niets terwijl er wel wat kan zijn.[/quote]Dat komt gewoon door de gevoeligheid van de kegeltjes en staafjes. Staafjes zijn trouwens gevoeliger. In het donker kun je langer zwart-wit zien (met staafjes) dan kleur (met kegeltjes), maar ook de staafjes hebben hun grenzen.

Ik het VWO biologie gehad dus ik weet er wel iets van, ook al ben ik zeker geen expert.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Reactie op ecteinascidin: (ik loop wat achter met reageren)
Dank je, ik begon al overeenkomsten tussen mezelf en Ulio te zien. Alleen in verzet tegen de rest van de wereld. Een beetje begrip (uitleg aan mij waarom ik eigenlijk doe wat ik doe ;)) doet goed.
(Superieur hoefde nou ook weer niet hoor ;), zoals ik al zei is het al zo vaak aan de orde geweest dat iedereen dit zou moeten weten)
------------
[off-topic]
Als je dit nog leest Ulio: ik kan me nu ineens voorstellen hoe lullig het is als ik je eerst wat steun betuig met "het is Ulio alleen te doen om onterechte trolls; hij wil graag dat zijn mening gehoord wordt dus heeft geen reden om onder een andere naam te posten" en ik zeg daarna "ach, als iedereen denkt dat het wel zo is zal dat wel". Sorry hiervoor (niet voor de rest). Inzicht komt soms langzaam.

Verwijderd

Irrelevant: wake up!
Iemand waar jij (en de 'rest van de wereld')nog niet zo lang geleden problemen van ondervonden en vorige week 'gebanned' is, loopt hier (en op Tnet) nog steeds rond met een recent geintroduceerde nick; en wel vlak naast je. Soms onschuldig, vriendjes makend, maar soms ook weer aardig opweg zijn andere gezicht te tonen. Zie Floris' recente encounters op Tnet. Check it out en wees niet zo goedgelovig, voor je een 'Paard van Troje' binnenhaalt.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

reactie op Irrelevant.
Er is natuurlijk een verschil tussen je niet begrepen voelen door de massa en de domme massa als dusdanig voor rotte vis uitmaken (zoals Uli P. deed). Een hoog IQ betekend niet dat anderen dat ook moeten doen (want da'kén nie).

En met superieur bedoelde ik overigens dat mensen die de opmerking lezen voor eens en altijd zich daarmee conformeren.
Zeg maar dat je succesvolle memen maakt. (als je tenminste weet wat memen zijn :)).

Maar bij het oude modsysteem kwamen open deuren niet zoveel voor :(.

Die topic over BeOS en ATI levert overigens wel bijzonder veel domme opmerkingen op. Kunnen die mensen niet beter niets posten ipv ons ruimtegebrek in de schoen opleveren.
Mag ik die gasten op -1 flamebait zetten, want op niveau 0 staan soms nog wel zinnige opmerkingen (die dan wel overbodig zijn).

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

Tja...

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
1.
over Ulio: ik vind hem nog steeds irritant, dat bedoelde ik ook met dat ik de rest niet terug neem, en ik vind nog steeds dat hij zijn problemen aan zichzelf te wijten heeft. Maar ik kon me gisteren ineens voorstellen dat als dit: "het is Ulio alleen te doen om onterechte trolls; hij wil graag dat zijn mening gehoord wordt dus heeft geen reden om onder een andere naam te posten" waar was het Ulio erg goed deed dat ik dat zei, zoals het mij gisteren goed deed wat ecteinascidin zei. Maar omdat niemand het met me eens was en ik het zelf ook niet zeker wist leek de kans me groter dat de meerderheid gelijk had over Ulio, dus voegde ik dat "ach, als iedereen denkt dat het wel zo is zal dat wel" eraan toe. Maar gisteren besefte ik me dus ook hoe lullig dat tov Ulio is als mijn eerste uitspraak toch waar was.
Maar laten we er maar over ophouden.

2.
Ik weet niet wat memen zijn. Zal wel iets anders zijn dan memmen :9

3.
Ik wil mijn generaliserende uitspraak van gisteren, dat uitleg niet helpt, wat afzwakken. In veel gevallen helpt het namelijk wel degelijk. Alleen bij van die steeds terugkerende onderwerpen helpt het niet, zoals deze waarmee ik de thread startte of het geblaat over de prijs van de GF2Ultra. Als dat nou zou komen doordat steeds nieuwe mensen dezelfde fout maken zou ik dat niet zo erg vinden, maar gisteren bleek dus dat zelfs degenen die mijn uitleg al wel gelezen hebben daar nul komma nada van opsteken. Dat is erg teleurstellend, dus zal ik voortaan maar niet meer op dit soort onderwerpen reageren. Ik ga me dan echter wel groen, geel, blauw en paars ergeren als allerlei onzin omhoog gemod wordt, want als dat door de meerderheid voor waarheid aangezien wordt gaat de kwaliteit van t.net wel degelijk omlaag, zoals remedy al vroeg opmerkte.
En dat vind ik nogal triest. (anderen vinden mij daarom triest ;))

• arjenk|IA
  • Laatst online: 04-12-2011
De reden voor de moderaties van zowel jouw reactie als die van MetalStef heeft IMHO meer te maken met de toonzetting als de inhoudelijke zin/onzin. Dat is voor de meeste tweakers ook moeilijk te beoordelen. Ik vind ook dat als iemand info post die van geen kanten klopt hij niet naar 0 hoeft, maar gerust op 1 mag blijven staan (er wordt zoveel onzin verkondigd dus why not). Jouw reactie - even ongeacht de inhoud want die kan ik ook niet op juistheid beoordelen - is nogal agressief en op de persoon. Daar verdien je nu eenmaal geen puntjes mee.

Als je onzin ziet staan en je bent niet te beroerd het recht te zetten door te reageren: hulde! Maar ik denk dat je de dankbaarheid van andere tweakers voor je superieure :) inzichten niet kan afdwingen.

Even rustig ademhalen, andere thread opzoeken en daar wat zinnigs neerzetten. Deze snel vergeten. Dat is veel beter voor je humeur.

Huidige stand: MetalStef 4, Irrelevant 1.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik kan nog steeds niet begrijpen dat iemand de inhoud van mijn post niet begrijpt, zeker dus het vette stukje edit. <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>even ongeacht de inhoud want die kan ik ook niet op juistheid beoordelen[/quote] Waarom niet? Ik zal hieronder nog 1x mijn best doen. Als ik tenminste 1 iemand iets kan laten snappen wat hij eerst niet begreep ben ik al blij.

Je kunt gelijk hebben dat de eerste regel van mijn post "berg complete conzin" niet erg aardig overkomt. De laatste twee regels van de edit waren bewust onaardig. >:)
Als dat de verklaring is waarom ik op 1 sta vind ik het best (van de 0 die ik had werd ik wel echt kwaad). Maar het gaat er bij mij echt niet in dat MetalStef op 4 staat, terwijl ik toch, aardig of niet, duidelijk heb gemaakt dat hij onzin praat. Ik was dus niet duidelijk.

Maar vertel mij nou eens waar de volgende redenering moeilijk wordt:
1. Je ogen nemen alleen losse "pixels" waar.
2. Je ogen kunnen niet op basis van de "kleur" van een groep pixels (schrik)reacties aansturen. (Je schrikt toch ook niet als je zelf ineens je hand voor je oog houdt)
3. Je hersenen zijn nodig om de pixels te interpreteren en pas dan kun je reageren op wat je ziet.
4. Of de bottleneck nou je ogen of je hersenen zijn doet er niet toe, je hersenen kunnen gewoon niet meer dan zo'n 25 beelden per seconde verwerken, en omdat je hersenen noodzakelijk zijn om te reageren (geen rechtstreekse reflexen vanaf ogen) kun je niet sneller dan dat reageren.

Ik dacht toch dat mijn t.net post dit ook duidelijk genoeg maakte, dus waar zit het probleem?

Zeg ajb dat je het nu snapt!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Mission failed?

• arjenk|IA
  • Laatst online: 04-12-2011
irrelevant Ik kan je redenering wel volgen, maar weet er niet genoeg vanaf om te zeggen of je gelijk hebt of niet. That's all. Mission accomplished :)
Pagina: 1