Visit my site: www.wxphotography.nl - specs
Dat is gewoon systeemgeheugen, en dus erg traag voor het spelen van spellen. Voor windows/office gebruik is het gewoon meer dan goed genoeg
enige voordeel: je kunt zelf bepalen hoe groot het video geheugen is
nadelen: langzamer dan gewoon video geheugen(100 of 133 mhz, misschien DDR). De toegangstijd is ook hoger.
Een video kaart met shared mem is meestal ook minder snel dan een normale videokaart(zoals een gf2 GO).
nadelen: langzamer dan gewoon video geheugen(100 of 133 mhz, misschien DDR). De toegangstijd is ook hoger.
Een video kaart met shared mem is meestal ook minder snel dan een normale videokaart(zoals een gf2 GO).
onboard video is bijna nooit geschikt om mee te games, muv de gf2 go en ati variant
ik heb geen ervaring met deze 2 ob vga's,
Het grootte nadeel van shared mem is dat je geheugenperformance behoorlijk daalt
Het grootte nadeel van shared mem is dat je geheugenperformance behoorlijk daalt
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
met een geforce4go moet je toch nog wel een spelletje cs en ut kunnen doenTLRnZ schreef op 13 augustus 2002 @ 17:49:
onboard video is bijna nooit geschikt om mee te games, muv de gf2 go en ati variant
nooit geschikt..als in, minder geschikt of start het spel gewoon niet op? En als ie minder geschikt is, hoe moet ik dat in de praktijk zien? 50 fps ipv 80 fps ofzo?TLRnZ schreef op 13 augustus 2002 @ 17:49:
Verwijderd
ÉÉn vraag: Koop je een laptop om te gaan gamen? (want das geen 1337 idee)clotug schreef op 13 augustus 2002 @ 18:59:
[...]
nooit geschikt..als in, minder geschikt of start het spel gewoon niet op? En als ie minder geschikt is, hoe moet ik dat in de praktijk zien? 50 fps ipv 80 fps ofzo?
denk dat je eerder op 30 fps in lage resoluties moet rekenen, het zal wel een standaard onboard videoding zijn zonder echte power. De hele nieuwe spellen kan je al helemaal vergeten (gta3 zal met 4 a 5 fps langs komen ofzo, ut2003 10 fps ofzo, allemaal onspeelbaar dus)
Mijn laptop heeft een Ati M6 32 MB AGP 2X chipsetje en daarmee valt nog redelijk te gamen in 800*600 en 1024*786 maar veel hoger ook niet (hele oude spellen daar gelaten natuurlijk)
Mijn laptop heeft een Ati M6 32 MB AGP 2X chipsetje en daarmee valt nog redelijk te gamen in 800*600 en 1024*786 maar veel hoger ook niet (hele oude spellen daar gelaten natuurlijk)
om eerlijk te zijn game ik nooit, maar ik wil gewoon een allround laptop...;) waarmee eventueel ook gegamed kan worden. Hmmja een diavoorstelling...das ook niet wat..hmmm...Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 19:02:
[...]
ÉÉn vraag: Koop je een laptop om te gaan gamen? (want das geen 1337 idee)
in principe kun je de meeste games wel leuk spelen, maar ik heb op het werk es een keer uit verveling avp2 ff geinstalleerd (was toen net uit, en ik was er errug benieuwd naar)
op medium detail had ik een lekkere diashow
Ik denk dat de nieuwste generatie games zoals hierboven ook staat gewoon onspeelbaar zal zijn
maar zoals ik al zei, ik weet niet hoe de gf2go en radeon variant presteren
een spelletje als diablo 2 loopt wel lekker
op medium detail had ik een lekkere diashow
Ik denk dat de nieuwste generatie games zoals hierboven ook staat gewoon onspeelbaar zal zijn
maar zoals ik al zei, ik weet niet hoe de gf2go en radeon variant presteren
een spelletje als diablo 2 loopt wel lekker
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Pagina: 1