Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik het goodkoopste een nieuwe Siemens S45i kopen zonder abonnenment? De goedkoopste i-shop die ik tot nu toe ben tegengekomen is 269 euro. Tevens kun je dit toestel beter in Duitsland kopen zonder abonnement. Daar heb ik het gezien voor 209 euro. Waarom is dit toestel in Nederland weer extra duur? Alvast bedankt voor jullie reacties.

Verwijderd

We hebben hier hogere belasting op die dingen.

Vergelijk ook maar eens de prijs van digicams hier en in Duitsland, dat scheeld een hoop in het voordeel van Duitsland :(

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Welke zaak was dat dan? Ik wil wel eens wat duitse gsm prijzen zien. Kijken wat de rest daar allemaal kost

Verwijderd

Topicstarter
fonmarkt.de: 219 euro, excl. 21 euro verzendkosten naar buitenland

inwa.de: 209 euro, betalen met credit card mogelijk, echter 10 euro administratiekosten en 30 euro verzendkosten (halve zolen, die moffen).

Verwijderd

en weet je wat nog het mooiste is ...een aantal Nederlandse zaken verkoopt gewoon Duitse telefoons....een vriend van me kocht een S45 (ik neem aan dat je die bedoelt want de i is er nog niet volgens mij) en in zijn t-9 woordenboek zat geen Nederlands. Maar gelukkig kon hij de firmware er overheen gooien.......dus je wordt dan dubbel gefeut hier in Nederland

Verwijderd

Topicstarter
Duitse T-9 op telefoon. Dat zou ik niet pikken. Ik zou de rommel dan terugbrengen....

Verwijderd

Topicstarter
De i is wel al bij de meeste te krijgen. Sommigen zeggen zelfs dat de gewone s45 niet meer leverbaar is.
Pagina: 1