Waar kan ik het goodkoopste een nieuwe Siemens S45i kopen zonder abonnenment? De goedkoopste i-shop die ik tot nu toe ben tegengekomen is 269 euro. Tevens kun je dit toestel beter in Duitsland kopen zonder abonnement. Daar heb ik het gezien voor 209 euro. Waarom is dit toestel in Nederland weer extra duur? Alvast bedankt voor jullie reacties.
Verwijderd
We hebben hier hogere belasting op die dingen.
Vergelijk ook maar eens de prijs van digicams hier en in Duitsland, dat scheeld een hoop in het voordeel van Duitsland
Vergelijk ook maar eens de prijs van digicams hier en in Duitsland, dat scheeld een hoop in het voordeel van Duitsland
Welke zaak was dat dan? Ik wil wel eens wat duitse gsm prijzen zien. Kijken wat de rest daar allemaal kost
fonmarkt.de: 219 euro, excl. 21 euro verzendkosten naar buitenland
inwa.de: 209 euro, betalen met credit card mogelijk, echter 10 euro administratiekosten en 30 euro verzendkosten (halve zolen, die moffen).
inwa.de: 209 euro, betalen met credit card mogelijk, echter 10 euro administratiekosten en 30 euro verzendkosten (halve zolen, die moffen).
Verwijderd
en weet je wat nog het mooiste is ...een aantal Nederlandse zaken verkoopt gewoon Duitse telefoons....een vriend van me kocht een S45 (ik neem aan dat je die bedoelt want de i is er nog niet volgens mij) en in zijn t-9 woordenboek zat geen Nederlands. Maar gelukkig kon hij de firmware er overheen gooien.......dus je wordt dan dubbel gefeut hier in Nederland
Pagina: 1