Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kaartlezer gezocht voor 3,5"

Pagina: 1
Acties:

• GeFke
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-08-2024
Wie kan mij een link bezorgen waar ikeen kaartlezer voor CF, SD & SM kan vinden die ik net onder mijn floppydrive kan inbouwen ??

De enige die ik zelf kan terugvinden ondersteunen enkel CF

Verwijderd

volgens mij heb ik een keer een topic gezien met dezelfde vraag en ik dacht dat er toen niet veel gevonden werd... waren wel mogelijkheden, maar die waren prijzig of omslachtig
was dacht ik een pcmcia sleuf in een 3,5" bay en dan moest je pcmcia kaartjes kopen waar je die CF, SD & SM kaartjes in moest stoppen

anders krijg je toch een usb reader denk ik... weet niet of je die een beetje mooi in een 3,5" bay kan maken? misschien wat zagen en knutselen?

• Sebazztiaan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-11 13:50

Sebazztiaan

sebas!

Ik moet me heel sterk vergissen maar ik meende dat in de nieuwe conrad gids ook zo'n apparaat stond, met een pakketje erbij om alleen access te granten aan mensen met een compatible chipkaart.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:50

Reptile209

- gers -

Op Conrad.nl kaartlezer in de search, bij de resultaten voor de chipkaartlezer kiezen. Moet lukken ;)
edit:

Prutsite: je kan niet eens makkelijk een URL compleet Ctrl-C-Ctrl-V-en. Bah, frames.

Zo scherp als een voetbal!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-11 20:00

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Waarom gebruik je niet een 5 1/4"? Daar zijn ze er wel voor.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:48

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

inbouw CF reader

wist wel dat ik dit ergens eerder tegen was gekomen.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Bij mycom hebben ze er eentje van apacer die CF+SM+Microdrive. Deze ziet er klein uit, maar helaas geen SD!

Sitecom heeft een apparatje waar je: CF+Microdrive+SM+MMC+SD+MS.

Deze ziet er alleen wel groot uit-> breeder als een 3,5" :(

• GeFke
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-08-2024
Ik heb er eentje gevonden, fabrikant in Duitsland en geleverd via lokale dealer in België
Die van addonics zijn niet leverbaar in de Benelux voor zover ik heb kunnen terugvinden, kortsbij gelegen dealer zat in Noorwegen.
Nu heb ik er één van DeLock

Afbeeldingslocatie: http://www.edibo.be/geuzens/Card-Reader.jpg

Voor 45 euro excl BTW, alle kabeltjes waren in begrepen, Gewone USB-kabel voor USB-poort & USB kabel voor rechtstreekse aansluiting op moederbord. Geleverd op 3 werkdagen

Werkt perfect :*)

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-11 16:49
Handig :)
Word elk slot dan herkent als een drive? Of het ding in't algemeen?

• imthecool1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-11 21:23

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

hmm, die gasten van sitecom.nl hebben nu toch ook zo'n kastje uitgebracht

CN-305 - Internal Multi Memory Reader / Writer

Met de Internal Multi Memory Reader/Writer kunt u alle bestaande typen media cards, zoals Compact Flash, Smart Media, Memory Stick, Secure Digital, Multi Media Card en Microdrive eenvoudig inlezen en beschrijven via uw computer. Dankzij de meegeleverde software is het mogelijk om met één enkele muisbeweging de gegevens van de diverse media cards onderling te kopiëren. De Internal Multi Memory Reader/Writer kan worden ingebouwd in de 3,5" of 5,25" bay (met bijgeleverde bracket), waardoor geen overbodige kabels op uw werkplek meer nodig zijn.

USB aansluiting
Geschikt voor CF, SM, MS, SD, MMC en Microdrive
4 mediatypen kunnen tegelijkertijd gebruikt worden
Inclusief USB kabel en 5,25" bracket
Geschikt voor Windows 98/ME/2000/XP/Mac OS.

ik hoop dat je er iets aan hebt

groetjes

Bas

De oplossing is niet altijd de oplossing

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-11 16:40

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

GadgetDelivery verkoopt er ook één: klik.

Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetdelivery.nl/Images/Products/g33-1.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door Neman op 22-09-2002 23:57 . Reden: Voor de volledigheid ook nog ff een plaatje... ]

Pagina: 1