Toon posts:

Geforce kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een pc met Matrox dualhead en een Geforce mx 400, ze draaien al tijden naast elkaar zonder problemen

toen ik net opstartte was het beeld waarop de geforce draait zwart, en in windows ziet hij de geforce ook niet meer

betekend dit dat ie kapot is of is er nog hoop?

Verwijderd

Al in een andere pc geprobeert?

Verwijderd

Je kunt natuurlijk ook eerst wat testen voordat wij gaan raden wat er misschien mee aan de hand kan wezen. Haal de kaart eruit en boot windows, sluit hem af en dan stop hem er weer in en boot nog een keer. Kom dan nog maar eens terug.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 15:54:
Je kunt natuurlijk ook eerst wat testen voordat wij gaan raden wat er misschien mee aan de hand kan wezen. Haal de kaart eruit en boot windows, sluit hem af en dan stop hem er weer in en boot nog een keer. Kom dan nog maar eens terug.
ok ik probeer dat wel even

Verwijderd

Topicstarter
na zo'n 10 reboots kwam hij opeens weer tot leven

maar wat er aan de hand is :? ik heb geen id

Verwijderd

Ja misschien te warm dat hij gewoon even tijd nodig had. Kan gebeuren. Laten we het hopen dat het niet vaker gebeurt anders moet je waarschijnlijk een nieuwe kopen.

Verwijderd

Topicstarter
het is al 1x eerder gebeurd, maar toen werkte hij weer na 1 reboot, volgens mij is de fan ook een beetje stroef misschien ligt het daaraan

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 16:28:
het is al 1x eerder gebeurd, maar toen werkte hij weer na 1 reboot, volgens mij is de fan ook een beetje stroef misschien ligt het daaraan
Stroef?
Beetje vaseline erop smeren :7

Verwijderd

Fan schoonmaken helpt meestal al. Een fan moet je niet smeren want dan krijg je waarschijnlijk nog wat extra probleempjes er gratis bij.

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 17:42:
Fan schoonmaken helpt meestal al. Een fan moet je niet smeren want dan krijg je waarschijnlijk nog wat extra probleempjes er gratis bij.
*lol* was ook geen sereneuse reply van mij.
misschien was dat niet duidelijk. bij deze :)
Pagina: 1