GRR

Pagina: 1
Acties:

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:14
stats, stats... ik moet stats hebben... waar blijven de stats!!! :)

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• Coen Rijkaart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-04-2024
dito dito

There are no such things as stupid posts, just stupid persons

Verwijderd

IK WIL STATS :(:(:(:(:(:(:(:(

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:14
damn... nog geen 2 weken lid en zwaar verslaafd aan de stats :) waar moet het heen met me? nou... naar de juiste sleutel }:O

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• Muurbestormer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05 11:08
Je kunt ook zelf op zoek gaan anders. Ik heb nu al 2 dagen acher elkaar alle info die ik wil lang voordat onno met zn nette layout komt. Dnet zet ze in fases op het net. Zo kun je bijv al wel zien hoeveel jouw tam heeft geflushed maar zijn er verder nog geen veranderingen te zien. 5 minuten later zie je dan dat je bijv 5 plaatsen bent gestegen, maar je totaal aantal blokjes is nog hetzelfde, weer 5 minuten later zijn die dan weer aangepast.

Als je wil, kun je alles al gezien hebben.
maar nou niet allemaal bij de stats van onno gaan posten: "haha, die had ik al LANG gezien! morgen hebben we 2.7 miljoen! sukkels!! ik ben toch lekker sneller!!"

das nergens voor nodig, toch? ;)

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:42
mwa de dnet bot meld keurig waar de statsbox mee bezig is dus als hij bv zegt 'email rankings complete' dan neem je weer eens een kijkje, hoef je niet te wachten/refreshen/whatever. En onze eigen Stats-bot blaat whatever de dnet bot blaat dus mijn conclusie: #dpc roelt :) Vaag ? Nee das Grolsch ;)

We spend our years as a tale that is told

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
<H1>#DPC @ irc.sorcery.net</h1>

RULZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Pagina: 1