Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Verwijderd
en kijk eens in de specs en kijk wat voor koeling er op de pc zit
Game PC
Verwijderd
gamen kon wel maar naar een bepaalde tijd kwam ik in een infinite loop,
ander reepje, problem fixxed,
probeer ook ff de search infinite loop.
wordt heel vaak hier behandeld
reepje = geheugen module
en rick het heeft niet met warmte te maken de sinks zijn gewoon op een redelijke temp
Game PC
wat zijn je temps btw? (tijdens cs)
system spec: http://specs.tweak.to/3452 ..
erm denk je niet dat ik dat al wel eens geprobeert hebRocketKoen schreef op 13 augustus 2002 @ 16:02:
je hebt je geheugen zwaar overclocked, probeer eerst eens alles terug te klokken en kijken of ie het dan nog steeds doet
wat zijn je temps btw? (tijdens cs)
mare me temps van cpu zijn +- 50 graden Full lode ge oc't naar 1771 mhz op 1.85 V
en me vidkaart is dan +- 40 Graadjes
Game PC
Verwijderd
Ondertussen heb ik betere koeling, en kan ik de kast ook gewoon dicht laten.
welk merk geheugen heb je? en heb je al een memtest gedaan?
als het niet het geheugen is, dan die GF4..
software lijkt me sterk na al die fresh installs
Verwijderd
btw bij mij staat 8 en 16 mb er niet eens bij
Game PC
Das veel te weinig. Je moet de helft van je normale geheugen hebben ongeveer, zeker niet minder als 64MB dus.Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 19:07:
Ja ik weet misschien het andtwoordt, je moet de AGP apturesize veranderen in de BIOS naar 16 of 8, dat loopt hij niet meer vast, bij mij in ieder geval
me 5 volt lijn wijkt redelijk af hij loopt op 4.75 en de - 5 v op -3.25 zou het daar aan kunnen liggen ik weet van me proc dat als ik hem (met tweak tooltje van een asus freek) de voltages net onder de minimum van me core zet hij onder een full lode en langdurige belasting ook hangt dus onder spanning
Game PC
Verwijderd
niet HAHAHAHA echt wel he moet je natuurlijk wel een kaart met wat minder geheugen hebbenVerwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 20:08:
Het naar beneden halen van de agp apture size heeft geen invloed op de prestatie van de grafische kaart !!!!!!!!!!!!!!
Game PC
Game PC
toen ik van tnt2 m64 naar asus v8440 ging, rebootte mijn pc soms zomaar tijdens het spelen van welk spelletje dan ook.
Toen heb ik het voltage van m'n processor teruggeschroefd van 1.7 naar 1.6 volt + weer op z'n normale waarde geclockt (700 ipv 788)...
daarna geen plotselinge reboots meer gehad
zou ook aan de voeding kunnen liggen... ook 300 watt
Hoi
maar nu is de 5 V lijn maar 4,93 V is dit een goede waarde ??
Game PC
Asus v8420 (ti4200) veroorzaakt systeem crash
I laugh in the face of danger ... ... then I hide and wait until it goes away -
erm bij mij reboot hij niet maar hangt hij gewoon in een gamecharrel schreef op 15 augustus 2002 @ 18:03:
dat is nog genoeg ja, wat is ie al je hem stressed met bv burnk7? Bij 4,8 en lager moet je je zorgen gaan maken, dan gaat ie dus gewoon uitheb ik als ik hem over de 1600 mhz zet, doet ie alles prima. Tot je het zooitje gaat stressen, dan dropped ie en reboot ie dus. Dat doet ie dus als je 5voltslijn te laag is, dan reboot ie je pc!
Game PC
dan ligt het dus niet aan je voeding! kan je dat zo goed als uitsluiten!Shunt schreef op 15 augustus 2002 @ 23:37:
[...]
erm bij mij reboot hij niet maar hangt hij gewoon in een gameecht hangen weet je wel dus geluid blijft hangen en steeds een halve sec over nieuw afspelen is echt Kl*te
Game PC