TV-out > COAX?

Pagina: 1
Acties:

• laurensl
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Kan je dmv special convertors oid je tv-out een signaal over de coax kabel mee laten sturen? Deze kabel ligt namelijk al door heel ons huis, en mijn doel is om dmv de tv-out op zolder in de huiskamer beneden te kunnen kijken naar de films.

• Horus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-07 22:25
Jep dat kan dan moet je een TV-Modulator kopen, (zijn te koop bij oa conrad onder artikel nummer 116530) Maar in een video recorder zit ook zo'n ding dus als je nog een oude vcr hebt stan kun je die gebruiken.
succes

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:34
video (mis)bruiken is de beste oplossing, beetje video is ook stereo, en een goede modulator kost vaak meer.

Let alleen ff op hoe je bekabeling ligt ivm splitters enz, het tvout signaal zegmaar komt pas NA de video.. dus als je het daarvoor gesplitst hebt gaat t niet werken

Verwijderd

kun je ook geluid door die coax laten gaan? dus je geluidskaart+videokaart op zon modulator aansluiten?

• Horus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-07 22:25
FWBG: ja
En de rest van je kabel zenders ook, dus je PC wordt gewoon een kanaal op je kabel ( net als een normaal video kanaal)

Verwijderd

hmmm... das mooi... moet ik maar eens zon ding gaan halen..

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Mijn allereerste topic op GoT B)
Van S-VHS naar Coax
Waar DJSmiley mij nog enorm heeft geholpen :*

Als je via je TV-Out DVD's wilt kijken moet je wel rekening houden met Macrovision. DivX heeft dat probleem niet, maar macrovision kun je uitschakelen dmv TV-Tool bijvoorbeeld.

offtopic:
Wel makkelijk dat je nu weer een jaar terug kan editten, kan ik mooi die stomme typo's waar ik me aan ergerde er uit halen >:)
Pagina: 1