Toon posts:

Telindus 1121 ADSL modem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek info (handleiding / PDF of iets dergelijks) over de Telindus 1121 ADSL modem, heb met Google enzo gezocht maar kan niks vinden. :(

Iemand die meer weet over dit ding?

Ik moet met name weten of ik kan portforwarden met dat ding. :)

Verwijderd

Let wel op dat de router functie niet aan de gang te krijgen is

Verwijderd

Topicstarter
:?

Ik wil graag een mailserver ed. draaien achter die ADSL modem, dat gaat dus niet lukken?

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:18
Een vriend van me heeft deze modem ook gister gekregen...
Hoe krijgt hij in godsnaam voor elkaar dat er meerdere pc's achter die modem, tegelijk op het internet kunnen :?

Op dit moment kan er maar 1 omdat deze pc dan het ip van Cistron krijgt.... de 2e pc kan dan niet op internet daar deze geen ip natuurlijk krijgt....

MW | BF1 Stats

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:59

Crazy D

I think we should take a look.

1120 ADSL Router
Misschien is ie ongeveer hetzelfde ;)

En als ie echt als modem werkt (is...) kun je makkelijk meerdere pc's aansluiten door er een servertje tussen te hangen. Die hangt dan rechtstreeks aan het net, en kun je zonder problemen (of porten te forwarden) een mailserver op draaien.
Maar ik denk dat het wel een router is (ik heb de 1110 das een modem) zal je met de 1120 (router) documentatie wel een eindje verder moeten komen lijkt me.

Of vraag het die vriend van je :)

Exact expert nodig?

Verwijderd

Kijk eens op news:cistron.broadband daar staat nu ook een thread over een mail die gestuurd is naar telindus waaruit blijkt dat dat dinp niet kan werken als router indien er gebruik gemaakt wordt van DHCP en forwarding

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:18
Crazy_D schreef op 13 augustus 2002 @ 16:29:
1120 ADSL Router
Misschien is ie ongeveer hetzelfde ;)

En als ie echt als modem werkt (is...) kun je makkelijk meerdere pc's aansluiten door er een servertje tussen te hangen. Die hangt dan rechtstreeks aan het net, en kun je zonder problemen (of porten te forwarden) een mailserver op draaien.
Maar ik denk dat het wel een router is (ik heb de 1110 das een modem) zal je met de 1120 (router) documentatie wel een eindje verder moeten komen lijkt me.
Ik had deze ook al gevonden ... hoorde daarna van hem dat het deze dus echt niet was... :P
Het is inderdaad mogelijk middels een servertje er tussen te zetten ...
Echter als dat ding ook als router kan functioneren ... dan lijkt me het niet echt grappig om dat een server neer te zetten, eerst ff alles bekijken om dat ding als router te laten functioneren ... *D
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 16:52:
Kijk eens op news:cistron.broadband daar staat nu ook een thread over een mail die gestuurd is naar telindus waaruit blijkt dat dat dinp niet kan werken als router indien er gebruik gemaakt wordt van DHCP en forwarding
Ik zal het tegen die gast zeggen ... ;)

MW | BF1 Stats

Pagina: 1