Toon posts:

Heavy Mettal fakk2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wat moet ik doen bij het level met die gekleurde lasers?, ik ben wel een beetje aan et klooien geweest, maar welke lasers moet ik op welke kleur zetten?

bvd

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 23:42

Bene

list incomprehension

Is dat bovenin de FAKK shield generator? 4 machines met knoppen die gekleurde lasers knallen die veranderen van kleur als je langer aan de knop draait? Met bovenop iedere machine een kristal van een andere kleur? Waar je net zo lang op de knop van een apparaat moet drukken tot de straal de kleur van het kristal daar bovenop heeft? En dat bij allevier de machines moet doen voordat de deur opengaat?

:)

Wat een PHAT spel!

Verwijderd

Topicstarter
Ja die wat moet ik daar precies doen?

• Damien_psi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-03-2022
alle lasers moeten een andere kleur hebben.

game guide:
The shield generator possesses four colored crystals that must be aligned correctly. Aligning the crystals reactivates the shield generator. You'll know you have aligned the crystal correctly when its beam turns the same color as the crystal; further, a voice announces, "Crystal aligned." Move behind each crystal and spot the wheel valve. Turn each wheel valve until you have aligned the respective crystal. Once all the crystals are aligned, go through the opened door. Snag the health and ammunition and press the button at the end. Watch the concluding cutscene as a ship destroys the shield generator. Julie quickly returns to Eden as her friends are in danger!

"For every task, There's a perfect tool." - Jihl Nabaat, FFXIII