Ik heb weer es een probleem met m'n pc, dit is opzich niet veel bijzonders aangezien ik altijd wel een probleem met m'n pc heb, maar dit keer snap ik et niet en kan ik et ook niet oplossen, misschien weten jullie wat ik kan doen.
Ik had laatst me HD geformatteerd en win98SE geïnstalleerd, vervolgens heb ik dingen als detonator, andere drivers, directx enz. geïnstalleerd en vervolgens 3D MARK 2001 SE gedraaid om te kijken hoe snel me PCtje onder win98SE is.
Maar toen ik net bezig was met het draaien van de 1e 3D Mark test restartte m'n pc zomaar, dus ik opnieuw proberen en nu kwam ik door de 1e test heen, maar restartte me pc tijdens de 2e test.
Toen heb ik ff een een demo gedownload en die gedraait, nouja draaien, de game draaide ookal niet en liep vast. Hetzelfde met andere 3D games..
Ik kan dus geen 3D games/programma's runnen. Ik heb geen idee hoe et komt
2D games doen et wel prima en lopen goed zonder vast te lopen.
Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
Me specs staan hieronder als et goed is.
Alvast bedankt!
GM
Ik had laatst me HD geformatteerd en win98SE geïnstalleerd, vervolgens heb ik dingen als detonator, andere drivers, directx enz. geïnstalleerd en vervolgens 3D MARK 2001 SE gedraaid om te kijken hoe snel me PCtje onder win98SE is.
Maar toen ik net bezig was met het draaien van de 1e 3D Mark test restartte m'n pc zomaar, dus ik opnieuw proberen en nu kwam ik door de 1e test heen, maar restartte me pc tijdens de 2e test.
Toen heb ik ff een een demo gedownload en die gedraait, nouja draaien, de game draaide ookal niet en liep vast. Hetzelfde met andere 3D games..
Ik kan dus geen 3D games/programma's runnen. Ik heb geen idee hoe et komt
2D games doen et wel prima en lopen goed zonder vast te lopen.
Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
Me specs staan hieronder als et goed is.
Alvast bedankt!
GM