nee, je zei alleen maar down....
je meldde niet dat je al andere drivers gevonden had ofzo...
Da's namelijk ook wel handig, dat je even duidelijk meldt wat je al gedaan hebt en niet...
maar anyway de meeste topics zijn van de afgelopen tijd, omdat ik nu bezig ben met het upgraden van mn netwerk... meestal heb ik geen tijd om op tweakers.net te zitten omdat ik het veel te druk heb...
Als je het te druk hebt, kun je hier ook geen vragen stellen. Bovendien, als je tijd zo kostbaar is, bel dan een helpdesk waar je gelijk antwoordt krijgt. Kijk ik verwijt het je niet dat je weinig op t.net rondhangt, aleen het is natuurlijk bullshit om te roepen dat je geen tijd hebt om vragen te benatwoorden, maar je hebt wel tijd om op eventuele antwoorden van je eigen vraag te wachten...
meestal ben ik ook specifiek op zoek naar een probleem, maar als ik geen oplossing kan vinden via google of de search... zal ik toch zelf een vraag moeten stellen... ik begrijp dat er mensen zijn die de hele dag rondhangen en wat meer hulp van andere verwachten, dat is volkomen gerechtvaardigd, maar er zijn ook mensen die dat simpelweg niet kunnen..
Hoho, vragenstellen is ook absoluut niet fout, ik kijk alleen standaard als ik mensen help, naar hun posthistory, en als ik dan zo iets ontdek, zeg ik dat
maar ik ben niet te beroerd om iemand te helpen, laat dat duidelijk zijn..
Dat is duidelijk, en laat het ook duidelijk zijn dat ik niet de beroerdste ben, want ik had ook gelijk kunnen denken van, ik help die gozer niet met zo'n posthistory..
Dat doe ik echter wel, zeker ook omdat jij de discusie hierover netjes aangaat.
Maar komop, we gaan ff verder kijken naar die harddisk van je, want dit is toch alleen maar offtopic.
2 vragen nu:
Heb je de via 4 in 1 drivers al geinstalleerd...
wat zijn de resultaten van HDtach, want sisoft is niet het allerbeste programma
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.