De titel zegt het al en ik vroeg mij het dus af 
In de 'Automatiseringgids' van afgelopen vrijdag las ik dat Microsoft om onder de rechtzaak uit te komen alvast een deel van de schikking gaat nakomen. Dit deel betreft het bekendmaken van van zo'n 270 API's.
Hoop graag hier met jullie van gedachten over te kunnen wisselen. Zelf heb ik hier nog maar weinig discussies en reviews op sites over kunnen vinden of gaat dit pas komen na 28 augustus en wacht iedereen dat moment af om artikelen e.d. te schrijven...
In de 'Automatiseringgids' van afgelopen vrijdag las ik dat Microsoft om onder de rechtzaak uit te komen alvast een deel van de schikking gaat nakomen. Dit deel betreft het bekendmaken van van zo'n 270 API's.
Ik weet niet of er andere devvers hier al eens over na hadden gedacht. Maar wat zullen we kunnen verwachten. Zullen het erg ingrijpende API's zijn of zullen het alleen maar API's zijn waardoor we de performance en integratie van de programma's kunnen verbeterenMaatregel twee behelst publicatie van 270 interne application programming interfaces (API's) die Windows gebruikt om genoemde componenten aan te sturen. Deze API's, die tot nog toe geheim zijn, worden op 28 augustus via het Microsoft Developer Network openbaar gemaakt.
Hoop graag hier met jullie van gedachten over te kunnen wisselen. Zelf heb ik hier nog maar weinig discussies en reviews op sites over kunnen vinden of gaat dit pas komen na 28 augustus en wacht iedereen dat moment af om artikelen e.d. te schrijven...